Gå til innhold

Hvor mange her har vært hos psykolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Jeg har vært hos to forskjellige. Begge ganger pga depresjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa. Vi bruker psykologer fast som veiledere på jobb, både individuelt og i grupper.

Skrevet

Ja, pga selvmordsforsøk. Maaaaaaange år siden nå heldigvis;)

Skrevet

*rekker opp handa* Jeg fikk tilbud om 4 timer veiledning av psykolog under et rehabiliteringsopplegg jeg var på, og det var fint å få røsket opp i noen uhensiktsmessige tankemønstre. Spennende å snakke med noen som utfordret meg på hva jeg tenkte og følte isteden for å være medfølende og omsorgsfull.

Skrevet

Går jevnlig til flinke flinke damen som hjelper meg å luke i mitt mentale villniss. Det hjelper meg veldig mye :o)

Skrevet

Ja, skrive hvorfor også, ja.... *trøtt nå*

Sliter med ettervirkninger av kjip barndom og endel andre greier.

Skrevet

08.36: Det virker som om du absolutt burde bestille deg en time hos psykolog for å få ordnet opp i ditt problem med å trekke forhastede slutninger og å dømme på syltynt grunnlag. En Norsk/ engelsklærer ville også kunne hjelpe deg slik at du ikke blander to språk i ett ord.

Skrevet

Uansett hvilken grunn du har for å skrive et slikt innlegg: Jeg er glad jeg ikke omgås vemmelige mennesker som deg til daglig. Du behøver virkelig noen profesjonelle å snakke med.

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg om 08:36 også, selvinnsikt er en fin ting.

Skrevet

Jeg føler jeg kunne trengt det....men vet ikke hvordan jeg skal gå frem.

Sliter rett og slett med dødsangst etter flere år med tilfeldige onde opplevelser og mye stress. Veldig ekkelt.....

Skrevet

Ta kontakt med fastlegen din og be om henvisning.

Skrevet

Gått til mange forskjellige psykologer og terapeuter i mer enn 10 år, grunnet seksuelle overgrep, depresjoner, angst, selvskading mm.

Skal prøve å finne meg en ny nå.

Anbefaler det til alle som føler de har behov for noen å snakke med.

Ikke farlig i det hele tatt, og sjeldent det er til skade.

Skrevet

Hadde først ei fra jeg var 15 til 19. Hadde et par stykker i mellom der, da jeg bodde på institusjon, og var innlagt.

Har nå en ny som jeg trives med, og håper jeg får beholde en stund.

Sleit med depresjoner, angst, selvskading, selvmordstanker osv. Går heldigvis MYE bedre nå.

Skrevet

Ja. Ble pålagt en time hos krisepsykolog etter et ran. Det ble med den ene timen. Et formildende punkt i dommen var at jeg, fornærmede, ikke viste stor frykt og ikke hadde posttraumatisk stress.

Har nok andre ting som det hadde vært greit å bearbeide, men det er en stor terskel å tråkke over dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...