Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Er han da ikke tiltrukket seksuelt lengere? kan gå 5 månder mellom hver gang,hvis jeg ikke tar initaitiv da..Har jo lagt på meg mye og har lite tid til utseende mitt etter nr 3 men.. *sukk*
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Oi..... fem mnd. var lang tid! Har du prøvd å prate med han da? Hvordan får han "dekket sine behov" som det så fint heter? Nå regner jeg med at du får en del kommentarer på at han har helt sikkert ei elskerinne å er kun sammen med deg pga. barna osv. Men snille deg... prøv å overse slike innlegg!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 JA..Blir rar av det og nærheten savner jeg fra han.Aner ikke åssen har får det,Han er på jobb og ellers bare hjemme.Sjeldent gang hos kamerater.Vet han jobber, for har bekjente som jobber over han og kjenner mange på arbeidsplassen hans.Han er hjemmekjær og trener hjemme. Hos han er ungene først,så han ville nok aldri gjort det slutt for manglende sexlyst på meg... Bare vet ikke hvordan jeg skal klare dette! Han sier bare at vi godt kan ha mer sex,men skjer aldri.. hi
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Høres ut som han jeg bor sammen med det. Jeg får meg ALDR noe. Uansett hva jeg legger opp til så er han alltid "sliten". Helt ærlig så tror jeg han rett og slett ikke orker å ta på meg lenger. Jeg ser ikke lenger ut som før etter to fødsler, men får ikke så veldig bra selvtillit av at han så godt som aldri tar på meg. AAARGH! La meg få et jævla knull, det er alt jeg ber om!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 aff..er det ikke jævlig? Hva gjør man da?? orker du dette resten av ditt liv??hi
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Hahaha! Gubben satt ved siden av meg når jeg svarte på innlegget igår. Jeg trodde han var oppslukt av å se film med kompisen sin. Men etter at han hadde kjørt kompisen hjem så fikk jeg meg en real runde på sofaen. Tror kanskje han så hva jeg svarte;) Så nå er jeg lykkelig over endelig å ha fått meg et knull! HURRAAAA!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 Hahaha! Gubben satt ved siden av meg når jeg svarte på innlegget igår. Jeg trodde han var oppslukt av å se film med kompisen sin. Men etter at han hadde kjørt kompisen hjem så fikk jeg meg en real runde på sofaen. Tror kanskje han så hva jeg svarte;) Så nå er jeg lykkelig over endelig å ha fått meg et knull! HURRAAAA!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå