carmen221 Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Det finnes jo forskjellige gaver som kan gis til gjestene, gir dere gaver til gjestene og hva gir dere ??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2010 #2 Skrevet 30. september 2010 Jeg var nylig gjest i et bryllup, og vi fikk konfekt/sjokolade hjem. Pakket i små søte poser. Har også hørt om dem som får med seg vinglass og små rammer med bilder av brudeparet. Selv synst jeg det hadde vært hyggelig å få med et kakestykke av bryllupskaken. Det er som regel mye igjen, og hvorfor ikke dele med gjestene.
storetulla Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Vi har tenkt å gi noen søte stearinlys som ligner på kaken vår til alle gjestene: http://www.amante.no/index.php?main_page=product_info&products_id=446 I tillegg får de hjerteformede sjokolader Syntes det er koselig at gjestene får med seg noe hjem!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Vi kjøpte små gaveesker som vi pyntet og puttet Opera Mints oppi. Samt Fazermint, noen drops og Love Hearts som vi hadde bestilt med vårt navn og bryllupsdatoen trykket på etiketten.
♥H♥prøver endelig... Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har laget bordkort selv som er små esker.. oppi denne skal det være 1 stk LoveHearts som er bestilt med navnene våre og bryllupsdatoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå