Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Min baby på 7 og en halv mnd klarer å sitte en liten stund selv, uten støtte. Jeg bruker ennå bagen på vogna, og vet ikke om jeg "tør" å begynne med sportsdelen ennå..Ødelegger jeg ryggen hennes da? I liggebagen har jeg ingen rygg eller seler som jeg kan bruke på henne for at hun skal få sitte litt..Men jeg merker at hun ikke vil ligge så mye mer i vognen; hun vil opp å titte! Når begynte dere med den?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 begynte med den da mini var 6 mnd,da ville han se verden!du ødelegger ikke ryggen til jenta,slapp av!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Du kan trygt ta den i bruk nå. Men ryggen trenger jo ikke stå rett opp og ned.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Er du usikker kan du jo forsøke å variere stillingen, og evt ta henne opp av og til så det ikke blir så mye rett-opp-og-ned sitting i lang tid, sånn helt i starten.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Hva skal man bruke i sportsdelen da? Ja, jeg er dum på området, og ny! ;-) I bagen hennes som hun bruker nå, har jeg et fleecepledd som hun ligger på, og dyna over henne når vi er ute på kaldere dager.. Er det ikke sånne seler på sportsdelen, som skiller føttene da? Hva kan man bruke der?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Det beste i en sportsdel er vognpose. Da slipper man at teppet detter ut hele tiden. Det er hull til seler i de aller fleste vognposer.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Jeg har bare en voksipose, og er ingen hull i den.. Hvor får man kjøpt rimelige vognposer over nettet, som passer til den årstiden som vi venter nå?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Om du kjenner noen som har symaskin , eller har det selv, er det superenkelt å lage. Alternativ kan du kjøpe løse seler, av den gammeldagse typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå