Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Sliter BIGTIME! Har noen alternativer, men har ikke falt for noe ennå. Sakarias Tobias Iver Sølve Trym Matheo Ebbe Emilian Snorre Noen dere mener noe om, eller har dere forslag til andre navn dere kommer på når dere leser disse ?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Vi har nok litt forskjellig smak når det gjelder guttenavn. Mine favoritter er: Johan Mattis Theo/Teo Tim Nikolai Storm Lykke til med navnevalget
Gjest ->>- Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Ebbe og Iver er kule navn. Emilian, Trym og Matheo hadde jeg strøket på harryfaktoren, og Tobias fordi det er så utbredt. Navnene du lister opp er jo fra så ulike navnetradisjoner at det blir vanskelig å komme med flere i samme sjanger, men jeg forsøker meg med Ask, Bo, Albert, Lasse og Henrik.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Mathias, Simen, Adrian, Niklas, Nicholas, Sondre og Kristoffer
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Hva faen er greia med Matheo??
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Hørte et navn i helgen jeg aldri har hørt før. Likte det ikke, men det kan nok andre gjøre.. ) Embrik
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Så et flott, veldig sjeldent navn; Norian !!
prebs Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Snorre er min favoritt her :-) Ellers liker jeg blant annet: Sigurd Håkon Lars Jacob Eirik Olav August
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Matheo vet jeg har vært litt poppis noen steder, men her jeg bor er det ingen. Har ikke likt det før, men det enda av en eller anna grunn opp på lista. Synes Ebbe er kult selv, tippoldefaren min het det Men litt usikker, for vet ikke om NOEN som heter det, så er redd det skal bli sært? Emrik (ikke Embrik) tenkte jeg faktisk på da jeg leste navneboka, men mannen stemte det ned. Ellers har Emilian vært litt i tankene. Håper på flere innspill HI
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Ååååh jeg bare elsker Sakarias! <3 Det er ikke mye brukt, men så utrolig fint da! Kjempesøtt til litenbaby, men tøfft når han blir stor også. Jeg synes du skal gå for det jeg, ellers så gjør jeg det om jeg noen gang får en sønn til. Iver er flott men på tur å bli for populært. Matheo også. Emilian er kanskje litt for spennende i mine øyne. Eller kanskje ikke. Tilvenning ville vel gjort det også fint. De andre er helt greie. Du finner nok et flott navn. Du har jo mange gode alternativer. Jeg stemmer for Sakarias! =)
☆☆☆ Skrevet 28. september 2010 #15 Skrevet 28. september 2010 Kanskjemen Ivar er mer et hundenavn i mine ører (hvilket sikkert provoserer noen, men assosiasjoner er subjektive).
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #16 Skrevet 28. september 2010 Ebbe er nydelig! Og når tippoldefaren din het det så blir det ekstra fint med litt historie bak navnet. Også kan du slenge det i trynet på dømmende husfruer om de mener du bare prøver å være unik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå