Gå til innhold

Håper jeg hører til her...


Guttemamma75

Anbefalte innlegg

Tror ikke egentlig jeg er gravid, men hååååper jo da.. Skulle ha mens på fredag som var, fikk en menslignende blødning men myyyyye mindre enn vanlig mens og ingen skikkelige menstruasjonssmerter slik jeg bruker å ha.. Har brennende stikkende bryst siden fredag, det bruker alltid å bli borte når jeg begynner å blø men ikke denne gang..

Så håpet lever jo, har googlet alt som googles kan og det står jo visseligen at det ikke er uvanlig å ha en menslignende blødning i starten av svangerskapet. Mine brennende, ømme bryst har jeg ikke noen naturlig forklaring på - det KAN jo være graviditet men kan også være hormonforstyrrelser.. Er 35 år så det var jo tidlig med overgangsalder da, men om tiden går og jeg ikke får positiv test må jeg vel komme meg en tur til legen..

Testet på mandag men fikk negativt (rikignok ikke morgenurin)... Avventer og ser, fortsetter symptomene mine fra brystene og andre symptomer dukker opp blir det vel testing i neste uke....

Hadde vært morro å høre til her - har en gutt som ble født i juni 2008....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg skulle hatt mensen for noen dager siden, men har ikke fått den... I tillegg har jeg vært uvel og litt kvalm. Tør ikke tro på at jeg er gravid, men HÅPER!

 

I dag er det to uker siden jeg ble inseminert, så skal egentlig ikke ta graviditetstest før på lørdag.. men det blir vel muligens en før det. Klarer ikke å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg, tok en test til i dag.. Så negativ som den kan bli.. Får vel bare innse at kroppen er på bærtur og håååååpe at jeg får eggløsning denne mnd slik at jeg ihvertfall kan bli tilhørende i juli klubben... Frustrert!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...