millie+2klumper Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Noen som vil selge sin odd molly jakke i str 0 el 1 til meg? Finner ikke på finn og har såååå lyst på så tenkte jeg kunne forsøke her;)
Lille tripsi Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Hvilken jakke av odd molly tenker du på? er det den? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/odd-molly-582/overcast-coat-582087-80/ Vil du kjøpr brukt?
millie+2klumper Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 jeg vet ikke hva en heter. Ligner på den men er mer glatt stoff liksom. denne her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24619244 Men den du fant var også fin da! Har du den el? Jeg vil gjerne kjøpe brukt ja:)
Lille tripsi Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 den jeg viste er årets modell, finnes i flere farger, den du linket til er gammel modell nei har ikke brukt til salgs, men er ikke så dyr den nye for året til å vere odd molly
millie+2klumper Skrevet 28. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2010 Aha oki;)Nei, den er ikke så dyr for å være odd molly men jeg synst 2500 er for mye og bruke på en jakke jeg.. Men visst jeg skulle være så syndig og bestille meg en, hvilke farge ville du valgt? jeg klarer ikke og bestemme meg.. Og hvilke str er det? Hva er 1 og hva er 2?
millie+2klumper Skrevet 28. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2010 Fikk lyst på hvit men den hadde de visst ikke i small:(.. Vet du om noen andre som selger den?
Lille tripsi Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 ja den hvite er fin, men jeg ville hatt almost black (jeg blir så fort skitten), den er i small på country dreams.se men kan ringe å høre på tante brun.no, er ikke nettbutikk, men sender i posten mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå