Gå til innhold

Lenge siden sist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere. Sommeren gikk i full fart, og vi var mye bortreist (på så mange måter ;)) ) Så ble det høst, og hverdagene kom og jeg har reist en del i jobben og generelt jobbet ganske mye.

Denne uka er mannen min bortreist på jobb, og barna og jeg var alene fra mandag morgen. Inne klokka var 13 på mandag, rakk alle 3 å bli syke. Først ringte de fra barnehagen, så ringte de fra skolen og så kom storebror hjem før tida med blanke øyne og feber. Stakkar, søte små, men det er heldigvis ikke verre enn forkjølelse med feber.

I skrivende stund sover alle sammen, og jeg prøver å gjøre litt shopping på nett.

Satser på at dere alle har det fint. :)))) Plutselig tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =) kjekt å høre fra deg! har vært inne litt lite selv i det siste. har begynt på skolen igjen og har nok av ting å henge fingrene i vanligvis.

det er aldri godt å bli syk, eller når barna blir syke! håper dere alle blir friske snart =)

Skrevet

God bedring til alle!

Jeg er alene hjemme akkurat nå så har også unnagjort noe shopping på nettet!

Skrevet

Hyggelig at du stikker en tur innom MetaMORfose =)

God bedring til deg og dine.

Synes tida flyr fort om dagen, synes vi står opp og legger oss med en gang hehe men sånn er det vel i en travel familie ;)

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg. Her har det også vært lenge siden jeg sist var innom.. Maange uker, her går ting i ett for tiden for en aktiv familie med mye jobbing og mange ting å være med på hver uke:)) Har ikke tid til å kjede seg, det er iallefall sikkert.

Håper dere ble fort friske igjen,og hadde det kos resten av uka uten far i huset..

Skrevet

Så glad jeg ble da jeg forstod at noen husket meg igjen :)))))

Barna ble ikke så fort friske, så det ble en hel uke hjemme med dem. Vi skulle reist til varmere strøk i høstferien, men med syke unger valgte vi å droppe flytur og kansellere Spania-turen. Isteden er vi på hotell i Norge, med badeland og spa.

Nå er far til lunsj med de to store, og jeg er på hotellrommet med minste som ikke er helt frisk og sover.

Håper alle har en bra høstferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...