Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Mannen min skulle opereres idag klokken 13.00 og jeg har ikke hørt noe enda fra han...det er kanskje tidlig? skulle operere en ødelagt arm, sener og div som er slitt av... er bare så bekymra...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 tror nok slike ting tar sin tid,samt at de passer på han ekstra etter at operasjonen er over,så tiden går nok fort for deg men tregt for de!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 etter en slik operasjon vil jeg tro han ligger en stund på oppvåkningen etterpå. Minimum 2 timer tenker jeg. Og selve operasjonen tar nok en time++ kommer litt ann på hvor omfattende den er. Så ville nok ventet et par timer til før jeg begynte å vente på tlf:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Blir ikke alltid operasjoner etter "rekkkefølgen", noen ganger dukker uplanlagte ting opp.. Skjønner at tiden går sakte.. God bedring til mannen din!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Tusen takk jenter:) Man tenker jo alt mulig rart:P hehe...litt overbekymra kanskje;)Hadde håpt å fått han hjem ikveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå