Gå til innhold

Veldig tidlig positiv test??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd det samme? Jeg skal ikke ha mensen før til helgen. Testet positiv på søndag (altså 6 dager før neste mens??) Testen tok jeg i tillegg på kvelden. Altså da ikke hcg nivå er mest konsentrert. Står på disse testne at man tidligst kan teste 4 dager før og da med morgenurin. Trodde nesten ikke på det - så måtte ta flere tester , forskjelllig merke. (5 stk! ) Så nå har det vel gått inn at jeg er GRAVID! Jippi!Er vel ikke helt normalt å ta så mange men jeg ble litt "forskrekket" når den var positiv så tidlig. Skal sies at jeg har vært gravid før (og født) men det er noen år siden. Vet ikke om det har noe å si. Var ikke sånn sist. ??

 

Andre med samme erfaring? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juppjupp!

Jeg tok tre graviditetstester. Jeg tok testen 5 dager før forventet mens og den var positiv. Sist jeg var gravid sjekket jeg ikke før mensen var forsinket, så jeg klødde meg litt i huet...men, det går ihvertfalla an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen her var jeg hundre prosent sikker på at jeg var gravid, kjente igjen kvalme og form fra forrige gang.

Var litt usikker på IKM, men regna den til søndag. Tok test på ettermiddag onsdag, og den var negativ. Eller... hvis jeg så veldig godt etter trodde jeg at jeg kanskje muligens kunne se noe, men det var nok bare inbilding. Tok med morgenurin torsdag morgen, og da var den klart positiv.

 

Forrige gang var det så vidt jeg så at den var positiv dagen etter IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...