Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg kunne ta fra deg huset ditt Jeg kunne kjørt rundt i bilen din Jeg kunne plantet blomster i hagen din, og sovet i sengen din Jeg kunne ta fra deg livet ditt, kunne knuse hjertet ditt ta fra deg mannen din alt ditt, det kan bli mitt Jeg vet han elsker meg, han har gjort det i ti år Husker det første kysset vårt som det var i går Det er nok sant som de sier du glemmer ikke din første kjærlighet så åpenlyst det er noe alle vet Han vet jeg elsker han, at vi to er en Han vet jeg elsker han at det en gang blir vi Selv om vi elsker hverandre mer enn vi kan beskrive kan også kjærlighet noengang vondt fordrive Vil ikke ta fra det huset vil ikke ta fra deg bilen vil ikke se deg ulykkelig la datteren din lide vil ikke innrømme at uten han er jeg fortapt og at i hjertet mitt er det for lenge siden skapt en plass for ham for meg for oss
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Beskriver utmerket "den andre kvinnens" patetiske livsløgn...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Jeg er hovedinnlegger. Jeg er en kvinne som nesten har mistet alt på grunn av en annen kvinne.
*MariDuBedårer* Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Uff, jeg må innrømme at jeg synes litt synd på deg som føler deg så ensom. Godt du kan trøste deg med at en i det minste sier at han elsker deg. Det er nok ikke så lett å vite at en ikke får den en elsker fullt og helt. Å hele tiden vite at den som hindrer deg i dette, hver kveld legger seg med din store kjærlighet, og våkner opp sammen med din store kjærlighet. At han har sin familie han tar seg av, mens du sitter og venter på den dagen han kommer til deg for å bli. Håper for din del at det plutselig en dag dukker opp en som kan gi deg hele sitt hjerte, i stedet for bare en liten bit. Hvis ikke, og du sitter der i mange år og venter på den store dagen, må du tenke over all din tid du kaster bort på en som setter andre høyere enn deg. Jeg tror faktisk ikke det er noe vondt i dere som elsker en annens kvinnes mann. Dere har nok mest å stri med. Håper for din del at du en vakker dag, får oppleve en fullstendig lykke. Det unner jeg alle. Spesielt dere som ikke får den store kjærligheten. Det er blodig urettferdig at det ikke finnes en der ute til hver. Trist at noen må gå og lengte etter en annens mann. Det skulle ikke vært sånn :/ Trøsteklem til deg
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Kjærligheten er fullstendig ukontrollerbar. Dessverre....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Jeg er vel enig i det at det ikke kun skal skyldes på den andre kvinnen, og at hun også har det vanskelig når det er snakk om at hun virkelig elsker den mannen som er utro, men det gjør det ikke mindre simpelt å gå etter en opptatt mann for det om, eller å la vær å trekke seg ut når en finner ut av det. Men mannen har også skylden, det sier seg jo selv. Det er jo han som har gått hen og valgt å være utro, og det er det verste mener nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Farlig begjær?? Det fins flere menn vettu, nytter ikke å fantasere om de som allerede er opptatt...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 jeg synes det er fullstendig hjerterått av en gift mann å fortsette forholdet når han vet at han ikke vil gå og han vet at hun elsker ham. han burde være tøff nok til å stå for valget han tok om å bli hos sin kone og holde seg langt unna, av respekt for begge kvinnene. det er han som er drittsekken oppi det hele.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Det er en fin dag for betaling av skatt Det er en fin fin dag, jeg har ikke sovet i natt Det er en fin dag, selv om bilen er punktert *poff* For en fin dag og la bilen stå Om regnet høljer, jeg bare synger og ler Jeg har har blitt skilt i dag, det er slikt som skjer. Har mistet jobben, og brukket begge ben Det er en fin dag om bussen er sen Min tannlege sa, her trengs det gull du har jo 7000 hull Men jeg sa bare begynn og borre, bare borr du gammle børre, for gullet står jo høyt i kurs i dag. Det er en fin dag, mitt thus har brent ned *poff* Det er en fin fin dag, trenger aldri rydde noe mer. Nei, det er en fin dag og skyte seg selv *bang* Det er en fin dag og bli kvitt sin gjeld. Nå skal du høre, min psykiatriker sa du store min, du er jo splitter pine gal. Men jeg sa, bare solen skinner, og bok jensen mimmrer minner. Da synes jeg livet det er godt og ta. Det er en fin dag, og være litt gal. Det er en fin fin dag, jeg vil ikke være normal..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Til 28.22 her.. Me det "diktet" ditt så håper jeg du ikke har barn og er innlagt på psyken..du er jo gal! Jeg blir faktisk redd av å lese mange av innleggene her inne:(
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #13 Skrevet 28. september 2010 Hahaha, morsomt innlegg HI, ler så tårene triller, du er ihvertfall god til å dikte og rime:=)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #15 Skrevet 28. september 2010 18:22 HAHAHA!ja det trengs litt galgenhumor til tide og utide!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #17 Skrevet 28. september 2010 18:49 skjønner du ikke ironi og galgenhumor?lighten up,dude! ikke ta livet (og alle i det) så seriøst!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #18 Skrevet 28. september 2010 Jeg elsker deg ikke Jeg synes du er et godt ligg Jeg elsker deg ikke Det er bare fint å ha noen på grass Jeg elsker deg ikke I hvertfall ikke som jeg elsker meg selv Jeg elsker deg ikke Jeg vil bare ha i pose og sekk Jeg elsker deg ikke Så om du stiller krav så går jeg eller forteller deg det du vil høre For jeg elsker deg ikke Jeg elsker deg ikke men jeg vet at du elsker meg Jeg elsker deg ikke Det kommer aldri til å bli oss to Jeg elsker deg ikke Jeg elsker livet med kone og barn Volvo og vovvov Og jeg elsker å ha litt moro på si' Om ikke med deg, så med en annen. Jeg elsker deg ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #19 Skrevet 28. september 2010 Baby you can drive my car and maybe I'll love you Beep beep'm beep beep yeah!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #20 Skrevet 28. september 2010 Lur meg ikke uret mitt skal tikke alle tonene som er føl et begjær det er deg min kniv skal stikke Syng høyt og lenge her skal alt stenge skal ikke elske deg mer endelig er det jeg som ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå