Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Ringte til NAV for å høre om arbeidsgiver hadde sendt inn papirer ang. svangerskapspenger. Fikk svar om at jada, alt var i skjønneste orden og der var det utbetaling til meg i dag. Men jeg har ikke fått noe brev eller e-post om at det er gått i boks, og det står på "min side" at det ikke er registrert noen utbetalinger på meg. Er det sånn at de bare overfører penger uten vedtak? Syntes bare det var litt rart at jeg ikke hadde hørt noe, og plutselig kommer det bare penger inn på konto. Dette er ikke ment som klaging altså, hadde bare forventet at det skulle ta masse tid og være en skikkelig mølle før alt ordnet seg, med tanke på NAV's rykte... Så er jo sånn sett strålende fornød. Hadde bare vært greit å få en oversikt over hvor mye jeg får, og når og sånt...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Har selv måttet etterlyse vedtak fra NAV noen ganger. Merkelig at den du snakket med ikke kunne si til deg når vedtaket var sendt ut. Ring igjen for å høre om du skulle ha fått det, og om de kan sende ny kopi dersom det har gått tapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå