Gå til innhold

Potesielle mobbeofre med sære og rare navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror fort de blir ertet,hva mener dere? Synes det er kjempe fint med forskjellige navn,men hold ann litt da:/??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er sære og rare navn for deg da? navn som er sjeldne?

jeg heter Anne-Carina og det er det 3 eller færre i norge som heter , jeg har aldri møtt noen son heter det og har heller aldri blitt mobbet!

Skrevet

Og du som voksen planlegger å gjøre potensielle mobbeoffre til mobbeofre?

Skrevet

Overhodet ikke,har selv ett navn som kun jeg og ei annen til heter,(som jeg er veldig stolt av)men, mener fra ett barns synspunkt,de har mange rare oppfattelser...

Skrevet

Tror enkelte navn som mons , kurt, kanutten osv... kan gjøre at barn blir ertet på skolen, syntes selv navnene er fine, men het ørlig så ville jeg selv forbinne mons med kattenavn

Skrevet

jeg tror det er over og ut med mobbing av navn , det er mer hvordan barnet er...

Skrevet

En ting jeg har lagt merke til etter å ha hatt 3 barn i barnehagen er at der er det mange barn fra forskjellige nasjoner som har navn fra deres hjemland. Og for "norske" barn er ikke det noe annerledes enn norske navn. De hører alle navn for første gang på et stadie, og de reagerer ikke sånn som oss. Så da er det opp til oss å ikke fremmedgjøre disse navnene. Det er de voksne som rynker på nesa av ukjente navn, ikke barna. For dem er det det mest naturlige i hele verden. Så da er det opp til oss å forklare dem den dagen de lurer, og det er opp til oss å ikke gjøre noe stort nummer ut av det.

Skrevet

Jeg vet om en gutt i Oslo som heter Lancelot. Stakkars unge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...