Gå til innhold

Boende alene med barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hur har dere löst boendet nå som dere separert? Min ekonomi er ikke super och jag bor i oslo så jag har kun haft mulighet att köpe mej lelihet med 1 soverum som vi får dele.

Försöker få mest mulig plass i dette soverrummet så det känns som vi bägge to får litt utrymme för oss sjelv men det er ikke alltid så enkelt.

Så en fin stue med minimalt med leker. ;-)

Hur har dere det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært alene med barnet hele tiden, og vi bor også trangt. Jeg skal selge og kjøpe noe større nå, for jeg synes det blir trasig med bare 1 soverom når barnet bikker 1 år.

Men det er nok billigere å kjøpe litt større her jeg bor, enn der du bor. Er det ikke et alternativ å flytte litt ut av storbyen da?

Skrevet

Jeg bodde i flere år med barna i en leilighet med 1 soverom, når barna ble noen år flyttet jeg ut av soverommet og hadde en enkelseng i stua, bak sofaen til meg selv. Så fikk barna dele rommet. Det gikk det og. Men jeg hadde stor stue da.

Nå har jeg flyttet ut av byen og vi har alle vårt eget soverom.

Det er langt billigere å bo på landet om man har mulighet til det.

Skrevet

Et alternativ i små leiligheter er å velge skapseng til deg som kanskje har sin faste plass på stua. Eller en veldig god sofasofa, kjenner noen som har valgt det.

Enn så lenge er det den voksne som legger seg sist og da kan det være fint å la barnet/barna få soverommet, også med tanke på besøk av lekekamerater.

Skrevet

Jeg har vært kjempeheldig å fått en svær leilighet til en rimelig pris. Vi har litt over 100m2. Det er 2 soverom, så barna deler, så har jeg eget.

Men jeg leier bare da, str. og pris på eierleilighet er jo til å gråte av =(

Skrevet

Jeg leier en 2 roms leilighet. Bor sammen med jenta mi på 4 år. Vi må dele soverom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...