Gå til innhold

Hva syns dere om denne vognen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrentlig så langt i fra min smak som det går an å komme (med mulig unntak av Stokke-vognene som er i andre enden igjen). Men, du vil sikkert få noen rå arm og rumpemuskler om du kjøper denne, for den er nok veldig tung å trille og kan gi ypperlig mosjon :-)

Skrevet

He he ,blir enten en sånn eller stokke :)

HI

Skrevet

Ganske fin, men da i sort. Synes den rosa var gyselig.

Synes Oddder-vognen er et mye bedre alternativ. De er fine:)!

Skrevet

Morsomt, ja da har vi nok veldig ulik smak :-) Heldigvis kan en ha ulik smak da, kjedelig om alle ville ha likt.

Skrevet

Syns vel ikke noe om denne vogna. Smaken er som baken!

Skrevet

Grusom. Passer til de som ble foreldre i 1914. Såg forresten en "kul" sossete vestkant gutt (sikkert en pappa i begynnelsen av 20-årene) ute og trillet med en slik (sort) vogn . Holdt på å fnise meg ihjel. Det er noe av det dummeste jeg har sett i år. Passet ikke sammen med de dyre solbrillene og fancy merkeklærne og overlegne trynet hans.

Skrevet

Jeg synes de vognene er nyyydelige, men da i svart eller mørkeblå. Den store drømmen er å ha en slik en selv når jeg får barn :)

Synes ikke rosa var så veldig flott da, men hver sin smak, og den er uansett 1000 ganger flottere i rosa enn en Stokke vogn. De er stygge de!

Skrevet

Grusom farge, men eller helt ok. Jeg liker selv klassiske vogner, men synes silver Cross er alfor store.

Har lagt min elsk på Inglesina vognene, de som heter classic. De er klassisk pene, men nettere. Og om man fjerner gardinene da...

www.inglesina.com

Skrevet

Må si meg enig med Alva, denne og stokkevognene kunne jeg aldri tenkt meg. Jeg synes de er aldeles grusomme. Men hadde vært utrolig kjedelig hvis vi alle hadde gått rundt med like vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...