Gå til innhold

Hvordan skal vi fortelle at de skal bli besteforeldre??


Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spurte mine foreldre om de hadde noen spesielle planer sånn ca 5 juni til neste år...da de tenkte seg litt om og ikke kom på noe spes (selvsagt hehe) så spurte eg om de da kunne tenke seg å bli besteforeldre siden de ikke hadde planer :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja bare stjel i vei :) Jeg har bursdag på søndag og skal min mor har visst nok lyst å lage et lite besøk da med resten i aller nærmeste familie, altså søster, bror og svigerinne...og hun syns eg kan fortelle det da :) Men tenkte å ta med søs på kino på fredag så eg kan fortelle henne det på to manns hånd, vi er litt mer close enn min bror og svigerinne :) Men usikker på hvordan eg skal fortelle det til de da :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Spania og har mine foreldre hjemme i Norge, og siden jeg jobber paa en klinikk for kunstig befruktning, faar jeg UL naar jeg vil og vel saa det, saa jeg skal ikke si noe som helst, bare sende UL bilde med en "hei mormor!" under. Mamma har bursdag den 24. okt, saa det blir en tidlig bursdagsgave, siden jeg skal paa foerste UL allerede tirsdag:) Tror hun kommer til aa hyle av glede! Aa bli bestemor er hennes hoeyeste oenske paa jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...