Gjest Gul stjerne Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Har barbert bådeherogder samt legger med høvel i åresvis og lurer på følgende: Er ladyshave bra eller er det bare høvel som duger? Tenker mest på bruksområde legger nå...
lille sprelle Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 bruker en sånn med masse pinsetter. funker bra, men man må ikke være for hårsår... for meg varer det et par uker når jeg har brukt den, men har lite hår på leggene. den kan kun brukes på legger og ikke på mer "hårsåre" steder.
Gjest Gul stjerne Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Åja, det var sånn jeg hadde sist.Synes den var ok, men det ble ikke at jeg brukte nappefunksjonen så ofte, men valgte kutteren. Synes ikke den var noe god, og veldig mye arbeid for å få det glatt. Noen barbermaskiner som gjør leggene glatt som ved barbering med høvel?
solei Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Signerer . Og noe som kan brueks på bikinilinjen.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Synes ikke det blir glatt nok for min del, på leggene altså.. Har en ladyshave, men har nesten aldri brukt den. Kun høvel som duger her i gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå