EWG Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Har jordmor rett til å sykemelde sine pasienter? mente det kom en ny regel på det for en stund siden, men er veldig usikker.....
Guttemamma75 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Tror det er noen jordmødre som kan det, men de fleste kan det ikke.... Hvorvidt din kan får du bare høre med jordmoren din og se..
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 29. september 2010 #3 Skrevet 29. september 2010 Jeg var hos legen min igår, og da spurte jeg spesifikt om jordmødre kunne sykemelde, da jeg i all hovedsak gjennomfører mine kontroller hos jordmor. Hans svar var nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå