mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 hei mener å ha lest et sted at om testen er negativ så vil ikke d vises et + etter timer..pga stoffene finnes ikke i urinen ..men nå sitter jeg her som et ? tok en test tidligere (CB) 3-4 dager før IKM ..da jeg ikke hadde tålmodighet..testen ble lagt til side og nå etter timer så vises svak + tegn..akk som den skulle være positiv. står at resultatet ikke skal være pålitelig etter 10 min..men tidligere når jeg har testet og d han vært negativ har ikke + tegnet dukket opp etter timer..flere med denne erfaringen? tenker jeg tar en ny test på IKM dagen..må kjøpe ny test, hvilke anbefalinger har dere å komme med til type test? så får jeg se ut som et ? så lenge..
Solstråle86 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Hei! Jeg har opplevd at en negativ test ble positiv etter å ha ligget en stund. Jeg var desverre ikke gravid, men det KAN jo hende du er det Vil anbefale en digital test jeg! Så får du et klart svar og slipper å se ut som et spørsmålstegn. Krysser fingrene for deg!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 takk solstråle..for bare krysse fingrene..er litt blanda følelser.også...okei, kanskje jeg skal forsøke en digital test til helgen da:) ha en fin dag og takk for lykke ønskninger:)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 29. september 2010 #4 Skrevet 29. september 2010 Jeg hadde det samme Tok ny test dagen etterpå som var veldig positiv Så jeg ville bare tatt en ny Lykke til!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Opplevde dette akkurat nå! Tok en test på morgenurin, og den var negativ. En halv time senere var den positiv. Fremdeles 3 dager til IKM. Venter i spenning. Kommer nok til å teste både i morgen og dagene som kommer Lykke til!
HeidiL Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Hei ) Jeg fikk negativ test på morgenurin, kikket på den på kvelden og da var det en svaaaaak strek der. Tok ny med en gang og den ble svakt positiv med en gang... og nå er tulla snart 9 mnd ) Så ta en ny en, du ;o) kan hende du er heldig... Jeg testet med strimler (de billige) fra billige-tester.no Lykke til )
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. september 2010 #7 Skrevet 30. september 2010 Jeg opplevde det samme da jeg var gravid. den var først negativ og så svaaakt positiv etter 3 timer. tok CB digital 2 dager senere som var positiv Lykke til!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. september 2010 #8 Skrevet 30. september 2010 Må legge til at den svakt positive var på IKM, den andre da 2 dager senere.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 30. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2010 ok..kanskje d er håp for meg også våknet opp første morgenen med kvalme idag..lå fremfor do skåla samt brakk meg på starten av arb.dagen idag..har ikm imorgen..mensmurring samt fortsatt vondt i ryggen og puppene..usikker på om jeg skal ta en test imorgen tidlig eller vente til lørdag..? jeg har kun en test liggene å kommer meg ikke på apoteket før mandag igjen ev.. takk for svar
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 30. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2010 har da en clear blue digital test liggende..
Solstråle86 Skrevet 30. september 2010 #11 Skrevet 30. september 2010 På clearblue sine nettsider står det at alle Clearblues graviditetstester er mer enn 99 % sikre når de tas fra forventet menstruasjonsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå