Gå til innhold

Inspirert av kredittpuppetråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA bruker dere puppene til, egentlig?

Jeg har brukt mine til

1erogen sone

2 amme barn

Ingen av disse er forenlig med å operere: skjærer man i huden, kutter man nervebaner, ergo mindre nytelse, og skjærer man i vevet innenfor kutter man melkelederne, ergo mindre melk...

Hva bruker dere puppene til? (Særlig etter at de har vært kutta i!?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. For jeg har ikke pupper. Derfor skal jeg kjøpe meg nye... på krita! ;)

Skrevet

...og da skal du bruke dem til...?

Skrevet

1. Ta meg bra ut (når de er kjøpt etter neste barn)

2. Amme (før jeg kjøper nye)

Skrevet

Bruke dem? Er du seriøs? Jeg skal ta meg bra ut, selvsagt!

Skrevet

Er vel ikke helt nytteverdien som er det vesentlige. Hva bruker du huden din til? Nuthin'! Men du tar vel vare på den fordet? Bruker vel fuktighetskremer for at den skal se best mulig ut?

For oss som har/hadde veldig små bryster så gjør en operasjon veldig mye! Det fikk meg til å føle meg mer kvinnelig. Gjorde at jeg kan bruke bikini uten å føle meg stygg. Gjorde stort utslag for selvtilliten min.

Det gjorde rett og slett at kroppen så riktig ut i forhold til størrelse på rumpe, høyde, hofter.

Ammingen er det ingen forskjell på. Ei heller følelsen i brystene.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvilken operasjon man velger. Hvis man bare legger inn silikon, kan man helt fint amme etterpå.

Jeg bruker puppene som melkestasjon, også har jeg dem "på display". Erogen sone? Jeg eier ikke følsomhet i det området, så de er bare til pynt i den sammenhengen. Jeg har aldri skjønt at puppene kan være til nytelse - jeg syns bare de er i veien i seksuell sammenheng, de flagrer og hopper uavhengig av hva resten av kroppen gjør, og de er bare kilde til irritasjon for min del.

Og nå når jeg er ferdig med melkinga, ønsker jeg meg nye pupper. For det er jammen ikke lekkert å pynte på stemningen med de skinnlørvene jeg har!

Skrevet

Om puppene henger eller generellt er store og tunge så kan det faktisk legge så stort press på dem at følsomheten blir redusert. Da kan de bli mer følsomme etter en operasjon. Det er jeg blitt fortalt av en kirurg, og jeg tror mer på en kirurg enn kritikere på DIB.

Og hva en bruker dem til... vel... egentlig så er de ikke brukende til så mye mer enn hva du nevner, men når de endrer fasong og begynner å ligne på overdådig stor forhud så kan jeg godt forstå at noen vil gjøre noe med dem!

Skrevet

Huden, jo, den bruker jeg jo til alt det vesentlige!

Huden holder oss i live: gjennom berøring med andre regenereres vi. Barn som ikke blir berørt, svinner hen og dør - bare sjekk "Talbot-metoden". Skulle det være noe annerledes for voksne?

Huden er til for kos, ikke for å stille ut. Var den bare på utstilling, ville jeg sminke meg stiv, men siden den skal kysses og strykes også, fortrekker jeg naturell...

Skrevet

De brukes til å amme med. Ammer barn nr.2 nå, og har nesten ammet 3 år i strekk nå(inkl. første barnet), men når minstejenta ikke vil ha mer, så blir de vel permanent arbeidsløse... De får henge på pynt, har ikke tenkt å koste på de noen operasjon eller noe, de ser helt okei ut og de har vært til stor nytte de siste årene:-) Fortjener en hvil.

Skrevet

Ja, for kirurgen hadde nok INGEN egeninteresse i at du skulle tro på ham...

Har sett disse operasjonene i nærbilde på tv. Man skjærer ut hele vorta, løfter den løs, og syr den på et annet sted.Der er ikke mye følsomhet igjen etter en sånn omgang, det kan ikke selv 50 kirurger få meg til å sluke.

Skrevet

Er det noen motsetning? (HUN spurte hva jeg bruker huden til, og insinuerer at den bare er til å se på. Verken pupper eller hud er til bare for å sees på, i min verden.)

Skrevet

Haha, brystvortene blir som regel ikke rørt under en vanlig brystoperasjon. Snittet ligger UNDER brystet, i folden hvor det ikke synes. Og protesen blir liggende bak det opprinnelige brystet. Idiot.

Skrevet

Nå er det vel ikke alle som gjør likt, og jeg har også hørt om de som har fått økt følsomhet etterpå.

Og hva folk velger får være opp til dem selv, jeg gir en god beng i hva dib folket velger og ikke velger i så måte.

Skrevet

Jeg bruker mine til pynt selvfølgelig :) Erogene soner har jeg andre plasser som feks mellom bena :)

Skrevet

Noen får jo mer følelser i puppene etter de har tatt silikon ;)

Skrevet

Eller du kan utvide din horisont med å lese denne: http://www.fornebuklinikken.no/index.php?id=365558

som viser brystløft/brystreduksjon for dem som bare vil stramm opp hengepattene (vi sa ikke noe om innlegg, gjorde vi?) der du tydelig ser hvordan vorta flyttes. Løsnet fra hudvev og nervetråder rundt.

Skrevet

Jeg har silikonpupper og har ammet både før og etter operasjonen.

Gikk like fint begge deler :)

Merker ikke noe til nedsatt følsomhet og mine er definitivt en erogen sone! (når de ikke er meieri selvfølgelig)

Bruker dem til å se bra ut med og uten BH når det trengs f.eks i kjoler uten å se tacky ut.

Hadde lett operert igjen, det var verdt både pengene (til eksen min :P) og smertene.

Skrevet

ja, men dessverre i form av overfølomhet og mer smerter

Skrevet

Nå har ikke mine blitt kutta i, men kan jo si litt om hva de brukes til:

Meget erogen sone.

Fylle ut kjoler og topper og se satans bra ut.

Amming

Har forøvrig gitt dem bort til mannen min, så han bruker dem så ofte han bare kan.

Skrevet

Hæ? Hva er det du svarer på nå? At jeg sier jeg lett hadde gjort det igjen?

Hvor kommer overfølsomhet inn i bildet?

Skrevet

Har ikke gitt dem bort til min mann, men han låner dem så gjerne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...