Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Nå skal dere høre.. Jeg må bare få detta ut ass! Jeg har ny samboer.. Kjempe fin,kjekk, snill, god osv osv... MEN! Når barnefar kommer hjem hit med min sønn for å levere han etter sin helg, så løper samboer inn på rommet, og bokstaveligtalt gjemmer seg!!!? Jeg veit ikke hva jeg skal si eller gjøre:( det er så turn off!! Samboer og barnefar er ikke uvenner eller noe sånne. Dem veit bare hvem hverandre er! Herregud
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Må også Legge til at samboer er snart 30 år!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Hahaha, det er noe av det feigeste jeg har hørt:-D Har du spurt hvorfor han er redd for bf?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Jeg veit:p detta er så latterlig dumt at jeg får helt mark!!! Jeg har spørt om hvorfor han gjør detta, men jeg får ikke noe svar av han! Her på søndag kom faren hans hit for å kjøre han for å hente en motorsykkel.. Da samboer gikk ut av døra så han at min ex og barnefar kom kjørende opp hit, da løp han inn til meg å sa at nå er sønnen din her.. Også gikk han inn på rommet å venta med å dra med faren sin til ex hadde reist.. Herreguuuuud!!! Hva har jeg negler meg ut på?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Negler meg ut på faktisk:p begitt meg ut på
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Hvis du og barnefar har en god tone, så hadde jeg bedt han gå inn på soverommet og hilse på samboeren din.. Da kan jeg tenke meg det er en som blir flau.. hehe
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Jeg hadde nok kommet ut til gangen og hilst på...Det er jo vanlig høflighet..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 he he he nå måtte jeg le litt.. ja det hadde kansje vært en ide:P men saken er det at dem har jo hilst på hveandre før.. har tilogmed snakka sammen. dette var føre vi blei kjærester (jeg og ny samboer)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Jo, men da gjør han det for å "make a point" Jeg hadde ihvertfall syntes det hadde vært dødsmorsomt å gjøre dette mot en person som med vilje unngår meg Regner med at eksen din har skjønt at han nye gjemmer seg for han, så han hadde sikkert gått med på det, bare for å vise hvor teit den nye oppfører seg
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 ja det hadde faktisk vært litt morsomt.. herregud se for dere det trynet da:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå