Gå til innhold

Skjemmende innslag i gatebildet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg utstyrt med en nær sagt perfekt kropp, og vet at de fleste menn snur seg etter meg og stønner. Mange fantaserer nok om meg når de onanerer.

Men når jeg ser meg omkring, ser jeg svært mange som rett og slett ikke tar seg ut. Det er synd å si det, men mange av dem ville gjort oss andre en tjeneste om de i større grad holdt seg innendørs. I våre dager er det ikke en gang nødvendig å gå ut for å handle. Det kan man gjøre på internett.

Om disse mindre pene menneskene holdt seg borte fra offentligheten, ville det også bli bedre plass for oss andre på de kollektive transportmidler. De fleste ville også sette pris på å kun se andre pene mennesker rundt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis vi støgginger skal holde oss inne, så vil vel sånne som deg føle at konkurransen blir hardere?

Skrevet

Jeg liker å omgi meg med stygginger og tjukkaser jeg.

For da føler jeg meg så overlegen og bedre enn dem.

Skrevet

Er enig i at de aller tjukkeste burde holde seg for gode til å reise kollektivt. Er jo helt pyton å sitte ved siden av dem! Blir enten most helt inntil vinduet, eller skviset ut i midtgangen! Kan de ikke stå i stedet? Da vil de jo også forbruke noen av kaloriene sine.

Skrevet

Helt enig. Jeg hater når tjukkaser setter seg ved siden av meg. Jeg prøver å sette veska mi på setet ved siden av, men er bussen full MÅ jeg jo flytte den....

Skrevet

Ahh, klarer ikke pene mennesker...

Skrevet

Èn ting er å være tykk, som i noen tilfeller skyldes sykdom. Men det er én ting jeg lurer på, som nok i større grad gjelder menn enn kvinner: hvorfor må de samtidig STINKE så forferdelig? Kan ofte lukte dem på mange meters avstand. Og det river i nesa!

Skrevet

Fordi lavkarbo blir ofte anbefalt (og er "in" slankekur for tiden) for fete mennesker. De går raskere ned i vekt, men lukter helt forferdelig mens de er i ketose. Mennesker i ketose skiller ut giftstoffet som lukter.

Skrevet

Jeg synes det er skremmende og forkastelig at voksne mennesker, som mest sannsynlig er foreldre, kan sitte og skrive slike ting!! Blir helt satt ut!! Ikke rart at det blir mer og mer mobbing blant barn!

Dere bør tenke på at ord kan ødelegge mennesker som allerede har det vanskelig i vårt samfunn hvor det til stadighet blir fremhevet at kropp og utseende definerer et menneske.

Skam dere!!!!

Skrevet

Det er utrolig å se hvordan et innlegg som fullt av ironi snakker om mindre pene mennesker, vrir seg til å bli ett innlegg der man i fullt alvor hetser tykke.

Det virker for det første som om en gruppe her inne ikke skjønner ironi, og samtidig har et forvokst selvbilde og for det andre mangler oppdragelse.

Det som også forbauser meg er at noen nærer så sterke følelser for mennesker de ikke kjenner at de faktisk "hater tjukke". Skremmende å se hvor lite som skal til. For noen er det altså nok med et 2 sekunders blikk på Aretha Franklin eller Luciano Pavarottis livmål for å vite at man hater vedkommende, ikke vil sitte/ gå/stå ved siden av han eller henne og at denne personen overhode ikke har noe godt å tilføre ens liv.

Fantastisk. Det er omtrent det synet jeg har på brennmaneter, det er bare det at jeg faktisk aksepterer at de også har en rettmessig plass på jorda.

Ha en strålende dag! .

Skrevet

Jeg dævver av latter! Fantastisk, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...