Gå til innhold

Eget NAV forum

Anbefalte innlegg

Skrevet

I og med at det er så mange andre særforumer her, kunne det være deilig for oss vanlige arb.takere å ha eget nav forum så vi slipper å se:

OS kommet?

Hva har jeg krav på?!!!!

Urettferdig av NAV!!!

Jeg vil ha mer!!!

Jeg har ikke ansvar for meg selv og barna, det er NAV!!!

Hvor mange barn må jeg få for å leve av NAV?

Det lønner seg jo ikke å jobbe!! Vaskejobben har mindre lønn enn NAV

Jada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... eller kanskje et eget forum for "vanlige arbeidstakere"? hahahaha....

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig. Støttes hundre prosent! Hvorfor i all verden bruker de oss som "eksperter", når de i stedet kan sende sine spørsmål til NAV? De har også sin egen nettside, hvor man finner det aller meste av den informasjonen man trenger, bl.a. om utbetalngsdatoer.

Skrevet

ja la oss slippe å se at andre har et anderledes liv som jeg har lite bakgrunn til å vite noe om og ingen evne til å sette meg inn i, her inne...

Skrevet

Og ett forum for oss arbeidsgivere, slik at vi slipper de vanlige arbeidstakerne? ;)

Skrevet

Har ikke noe behov for å lese innlegg etter innlegg hvor det mases om penger som ikke er kommet inn på konto, og hvilke datoer man skal ha utbetalt det ene eller det andre.

Skrevet

Nei ikke sant? Derfor hadde det vært fint med et eget nav forum der de kan samles og spørre om os er kommet inn hvert minutt om de vil!

HI

Skrevet

Da er det jo bare å la være å lese dem, da. Ingen som sier du MÅ lese alle innlegg her, vet du :)

Skrevet

så la være å lese de da vel!! de fleste NAV innlegene er jo "merket" med NAV i overskriften!!!!

Skrevet

Problemet er at alle disse nye innleggene ødelegger oversikten. Man må jo nødvendigvis lese deler av overskriften for å kunne avgjøre om dette er noe å åpne eller ikke.

Skrevet

Jeg leser de ikke. Men annenhver overskrift på anonymforumet omhandler jo NAV til tider...Da tenker jeg at det er veldig mange her inne som er opprtatt av dette (selvf fordi mange er gravide-permisjon også) og da hadde det vært fint med et eget forum for å samle det opp!

-arb.giver forum var ikke dumt det heller. Finnes et grunderforum men det er heller dødt...

HI

Skrevet

"deilig for oss vanlige arbeidtakere å slippe å se disse innleggene", herregud så teit. Da skulle det vel finnes en egen side for de som vil diskutere dresser...sånn at vi som allerede har kjøpt dress slipper å lese om alle forskjellige meninger om dresser osv osv osv.

Jeg tror ikke du mente det du skrev, jeg tror bare at du skrev det fordi du er såååå flink som har en jobb og ikke får penger fra nav, og at du ser ned på de som får penger fra nav.

Skrevet

Å langt i fra.

Jeg har også fått penger fra nav. Sykdom, barselpermisjon osv. En vakker dag får jeg kansje også penger derfra igjen om jeg mister jobben e.l

Er bare litt lei av NAV overskriftene...

Måtte være mye bedre å samle alle OS trådene en plass, slik at andre som også venter på OS kan gå inn der og se!

Skrevet

Vi har det forumet... det heter Aleneforeldre.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...