Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Og hva satt du/han isåfall inne for?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Min satt inne 3 mnd for innbrudd..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Min mann satt inne i 6 uker for 15 år siden. Det hører med til historien at en professor i rettsvitenskap skrev en helsideskronikk i VG om hvordan enkelte straffebestemmelse kunne slå urimelige/urettferdig ut. Der ble saken til min mann nevnt som eksempel. Bruker det ikke som en unnskyldning, vi har egentlig glemt hele greia nå - men det fikk iallfall min mann (som følte seg veldig urettferdig behandlet av "systemet") til å føle seg litt mer "sett" den gang da.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 har ikke sitti fengsel, men en natt i glattcelle.. var i fylla og jeg skjelte ut politiet
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Nei ingen av oss. Men har vært på politistasjonen på avhør da jeg og noen veninner lagte hull i diesel tanken på en buss. vi gikk i 7ene klasse. Eller det var jo delvis busssjåføren sin feil også. Var en slik bussluse, håle i bakken så la vi steiner på kanten slik at busssjåføren måtte ut og flytte, men en gang kjørte han bare rett over og en stein lagte hull i diesel tanken.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 nei! da hadde jeg vært sinnssykt flau
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Ja, han har sittet inne i over 6 år for noe han ikke har gjort. Til og med rettpsykriateren og 2 psykologer sa at han har ikke gjort dette. De hadde heller ingen faste beviser men han ble likevel dømt på grunnlag av at det var sannsynlig at han kunne ha gjort det da han var sistemann på åstedet. Hele livet hans er ødelagt etter dette. Har så fryktelig vondt av han.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Nei, jeg foretrekker å holde meg på rett side av loven, og går for menn som gjør det samme. Møkka kan andre som selv er kriminelle ha for seg selv....
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Min mann har sittet inne for væpna ran, grov vold, drapsforsøk og kidnapping..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Eksen min hadde 14 dager for fyllekjøring bak seg. Men det var flere år før vi ble kjent
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #13 Skrevet 28. september 2010 Hvor lenge måtte din sitte? Hilsen 14:05
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #14 Skrevet 28. september 2010 Jeg har kun sittet 4 timer på glattcelle. Ble tatt for å røyke hasj på folkehøyskolen, og så ble vi "skremt" med å bli kjørt bort i politibil og satt på glattcelle noen få timer...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #15 Skrevet 28. september 2010 Mannen min satt inne i 60 dager etter et slagsmål der den andre personen ble ganske ille tilredt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå