Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg trodde at jeg hadde funnet drømme mannen i mitt liv, men i det siste har jeg blitt så usikker! Vi har vært sammen en stund nå, og vi begge har barn ifra tidligere og jeg må si at alt er mye vanskeligere når det er barn inn i bildet! Vi bor ikke sammen, men vi hadde begynt å tenkt tanken på å flytte sammen, men nå har jeg rett og slett blitt skikkelig usikker! Han har i det siste sagt at han ikke er klar for et barn til enda,(noe som jeg respekterer), men det er akkurat det som gjør alt så vanskelig, og at jeg blir så usikker! Jeg føler at jeg ikke klarer å fungere normalt om dagen. Føler meg helt psyka ut! Tenker bare på at jeg har lyst til å finne drømme mannen, som har de samme planene og tankene som meg! -sukk- Hvordan vet du at mannen din er den rette for deg, og at det er han du vil satse alt på?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Huff da, så kjedelig :\ Tror det at du når du har funnet han du vil dele livet med, så vet du det bare. Jeg er 100% sikker på at jeg har funnet drømmemannen min. Får fortsatt sommerfugler i magen etter mange år, vi har vært gjennom så mye sammen, så jeg vet at siden vi har kommet oss gjennom alt det, er det ingenting som kan skille oss. Jeg gleder meg til hver dag jeg skal våkne med han, og er takknemlig for hver dag jeg har hatt med han. Har du snakket med kjæresten din om dette ?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Vi har stort sett de samme verdiene og ønskene for livet(i de store tingene liksom) og han får meg til å føle meg sterkere og mer "meg" når vi er sammen enn når jeg er alene. Vi har 100% åpenhet og ærlighet om alt.
Sånn kan det gå Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Jeg visste det bare rett og slett helt fra første stund.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Ja, vi har pratet om det. Men han står fast ved at han ikke er klar for et barn til enda, vil vente i enda 2-3 år, og da må jeg bare respektere det, siden det ikke er noe jeg kan gjøre med det! Vil ikke tvinge han til å bli far igjen, og heller ikke lure han. Men for hver gang vi kommer inn på temaet barn, så må han alltid påpeke at det er viktig at vi passer nøye på så jeg ikke blir gravid, og at jeg må ta abort hvis det skjer! Og jeg blir bare rett og slett lei meg! Barnslig kanskje... Men jeg ifra min side føler at jeg er klar til å finne han jeg vil flytte ilag med, få barn med, og satse alt på!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 At han sier at du må ta abort ved en evt graviditet nå ville bekymret meg veldig..
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Fordi man bare vet det i hjertet sitt. Fordi han gjør alt for meg og mitt barn. Vi har en gjensidig respekt, vi jobber sammen i fellesskap, ønsker hverandre bare godt. Kommuniserer godt, og er sammen om alle gleder og sorger livet byr seg. Han er så lite egoistisk som det bare går an. Han er fantastisk kjekk, høy, mørk og sexy som få, og helt perfekt. Han synes jeg er like sexy etter trening, syk eller daffende rundt i altfor stor joggis, som pyntet til fest. Ha steller med meg som en prinsesse, og det føles SÅ GODT å ha det slik!!! Jeg ville gjort alt for den fantastiske mannen:)))))
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Har ikke prøvd noen andre, så jeg har egentlig ikke noe sammenligningsgrunnlag. Har heller ingen planer om å prøve noen andre, så spørsmålet ditt lar seg ikke besvare.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Han får meg til å ville bli et bedre menneske. Jeg har bestemt meg for ham. :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 fordi han bare gled inn i livet som om det var helt naturlig. Og jeg ofrer meg for hans hobby, og han ofrer seg for min. Og når han skryter av hvor flink jeg er til å til noe. da vet jeg at det ville han ikke gjort til andre mennesker hvis han virkelig ikke hadde ment det!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Jeg fikk ikke den typiske 7-dagers panikken som jeg alltid har fått. Etter en uke så har jeg alltid tenkt åh nei hva har jeg gjort, jeg må ut av dette! Men ikke med mannen min. Plutselig var det gått en mnd, og jeg hadde ikke tenkt den tanken en eneste gang. Tidligere så har det ikke vært så viktig for meg å tilbringe mye tid sammen, selv ikke i starten av forholdet. Med mannen min så var det bare såvidt jeg ville gå på jobb, jeg fikk rett og slett ikke nok. En av eksene mine maste om at vi skulle gifte oss, og at vi hadde vært sammen så lenge at det var på tide. Da hadde vi vært sammen i 3 år. Når han nevnte det så kom jeg hele tiden med dumme unnskyldninger, slik som at det kostet for mye, det var ikke noe vits fordi det er bare et papir likevel, og etterhvert kjente jeg at panikken tok tak i meg når han nevnte det. Når mannen nevnte at han ville at vi skulle gifte oss, så føltes det bra. Det var bare rett, og jeg hadde ingen motsigelser overhodet. Og sist men absolutt ikke minst: Det er kun med mannen min at det ikke har vært noen hemninger i senga! Vi kan utfolde oss og la oss rive med, uten at det føles rart etterpå. Med eksene har det vært litt ubehagelig om det har "tatt litt av". Kort fortalt så føles det enten feil eller rett. Bare du vet hva det er som er avgjørende for om det er mannen i ditt liv eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Jeg kan ikke vite det. I stedet bestemmer jeg meg for det. Jeg bestemmer meg for hva jeg vil i livet og hvordan forholdet skal være,og så jobber jeg med å få det sånn. Mange ting er uforutsigbare i livet, kjærligheten også, men veldig mye i forholdet er : Å velge hverandre Å tro på forholdet Å prioritere forholdet. Kan ikke gi deg andre råd. Det sitter ingen perfekt fyr og venter ute i universet et sted.Du må velge hva du kan og vil leve med, og hvordan du vil ha det i ditt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå