Gå til innhold

Sliter med depresjon etter samlivsbrudd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jeg var gift med i 6 år og har to jenter med gikk fra meg i februar. Orker ikke gå inn på hvorfor, men han ville være fri og leke seg...og har sakt/gjort mye sårende mot meg.

Jeg sliter veldig nå med at jeg rett og slett hater han.

Han har drevet på med tja..3-4 jenter og har ofte ei hjemme hos seg når barna er på samvær. Han bryr seg ikke hva jeg synes o.l. og respekterer ingen.

Jeg oppfører meg helt normalt/likegyldig overfor han, er ikke noe krangling osv. når det er overlevering av barn og slikt, fordi jeg er redd han skal gjøre livet mitt værre om han får vite at jeg faktisk hater han.

(han er veldig falsk og manipulerende da..)

Men jeg sliter hver dag med at jeg klarer ikke komme over hvordan han har behandlet meg/oppført seg. Det er så sårende og trist i forhold til barna også. (2 og 5 år)

Jeg har ikke noen ny kjæreste og kanskje det er en stor grunn til at jeg føler meg så ensom og får så mye tid til å tenke over livet..

Jeg føler nå at jeg kanskje kommer til å få problemer med å stole på noen igjen...og vil også mest mulig bry meg om barna i denne nye livssituasjon.

Noen som har følt liknende og hva gjorde dere for å få det bedre?

Må bare si at å snakke med psykolog ikke hjelper så mye da jeg har mer behov for å få svar og snakke med xen min, men han bare forlot meg og barna uten å ville snakke mer om ting...og er rett og slett en drittsekk nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...