Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg skulle gjerne byttet det bort hvis jeg kunne. Hadde vært utrolig deilig hvis mannen kunne vært gravid i stedet he he. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Nå i ettertid, når jeg aldri skal gjøre det mer, husker jeg bare de fantastiske sidene. Selv om jeg har hatt slitsomme svangerskap føler jeg meg utrolig priviligert som har fått oppleve det, fødsel, bekkenløsning, hovne ben og alt. Det er bare så kult! Nyt det!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Jeg elsket å gå gravid med jenta mi. Følte meg så spesiell, og hadde heldigvis ikke noen plager, bort ifra litt kvalme i starten. ÅÅÅH, så missunnelig som jeg er på alle gravide!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Hatet det. Men så hadde jeg halsbrann 24/7 og jeg kunne bare stå max 1 minutt om gangen, for jeg hadde så vondt i bekkenet. Heldigvis ferdig nå! :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Ja, jeg storkoser meg som gravid. Hadde ikke en plage i første svangerskap. Var i toppform helt til fødsel. Så langt har jeg sluppet bra unna i denne graviditeten også. Var plaget med kvalme noen uker, men nå som det har gitt seg er jeg i kjempefin form. Håper bare det fortsetter, blir jo også litt annet når man har en liten å ta seg av, enn når man bare hadde seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Jeg hatet å gå gravid begge gangene. Hadde ingen fysiske plager, men virkelig hatet det!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Kjedelig! Hater å ikke drikke vin.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Skulle gjerne sluppet bekkenplager, problemer med å gå, kvalme og en ni måneder lang følelse av å være tissatrengt... Vi skal ha en til og jeg kan bare si at jeg gruer meg til å gå gravid, men belønningen er jo verdt det...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Nei, svangerskapet var fylt med smerter og issolasjon. Kroppen er ødelagt i ettertid. Vi har av den grunn valgt å kun få et biologisk barn. Kunne gjerne hatt 10 fødsler etterhverandre for å slippe et svangerskap, selv om ikke fødselen heller var en "standard fødsel".
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 haha, enig med deg! savnet å drikke vin og spise spekemat..var forferdelig kjedelig å være gravid mesteparten av tiden - koselig selvfølgelig noen ganger - når man f.eks med god samvittighet kunne spise masse sjokolade
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #13 Skrevet 28. september 2010 Nei, liker egentlig ikke å gå gravid, og var sikker på at jeg ikke kom til å like det før jeg ble gravid heller. Jeg har heldigvis lite plager, noe jeg er takknemlig over, men jeg kan ikke fordra begrensningene jeg har.. Sånn i forhold til at jeg pleier å kunne gjøre hva jeg vil.. Nå må jeg ta hensyn til at kroppen er stor og tung, og at jeg ikke må løfte/bære tunge ting, "herje" (=jobbe, male, klippe gress, luke..) hele dagen osv. Skjønner?? MEN.. jeg syns det er hyggelig å sparkes da :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #14 Skrevet 28. september 2010 Synes det er veldig rart at noen bare elsker det. Har flere venninner som omtrent vil ha et barn til bare fordi det er "så hyggelig å være gravid" -Der har du ikke helt meg da
Tante Blås Squaw Skrevet 29. september 2010 #16 Skrevet 29. september 2010 Ikke noe særlig. Men jeg har valgt det tre ganger likevel ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #17 Skrevet 29. september 2010 Jeg har bare gått gravid en gang, og det var nok de beste 5 månedene i mitt liv(var fire måneder på vei da jeg oppdaget det, så hadde ikke noen plager for å si det sånn..), samboeren min og jeg hadde det utrolig godt sammen, gledet oss til å bli foreldre og frydet oss over hvert spark og bevegelse inne i magen. Det var absolutt ingenting som plaget meg, jeg tror aldri jeg har vært så frisk som da jeg var gravid! Babytiden, derimot var et helvete.. Hatet å være så låst, å ha noen som var så avhengig av meg, ikke kunne være mer spontan og fri.. Elsket babyen min, var ikke deprimert eller noe, det bare føltes altfor nært og klaustofobisk å ha en baby..
Kyllingbein Skrevet 29. september 2010 #18 Skrevet 29. september 2010 Stort sett helt greit Koser meg fortsatt og det er bare 7 uker igjen. Men i perioder er det litt usosialt da jeg er mye sliten når kvelden kommer, lyst på et glass vin, spekemat og rakfisk. Men det er jo småting jeg snart skal spise igjen likevel. Dessverre er jeg blitt sykmeldt nå og antagelig ut svangerskapet. Det trives jeg ikke med i det hele tatt så innimellom nå skulle jeg ønske jeg ikke var gravid. Småbarnsperioden synes jeg egentlig er "verre" enn å gå gravid da jeg føler meg litt som hun over her sier klaustrofobisk. Men. Bare en periode det og. Og det er jo kjempemasse kos i den perioden også. Heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå