Gå til innhold

sliten jeg , og mannen ligger enda å sover !

Anbefalte innlegg

Skrevet

her står jeg opp hver dag leverer i bhg går på jobb gjør ærend,tar alt av husarbeid før og etter jobb. er drittlei,får aldri hjelp og han ligger å sover til langt på dag. jeg hadde fri idag, sto opp leverte i bhg, har gjort ærend til nå. kom akk hjem og fikk meg noe mat. nå venter alt som må gjøres her før lillemann skal hentes. har vert inne på rommet og sagt at jeg ikke løfter en fing her idag , at det skal jammenmeg han få ta nå ! men ingen står opp. jør jeg noe dumt i å ta alt nå ? vil ikke men det må gjøres,klarer ikke slappe av om det er ugjort. sa til han tidligere at om du ikke står opp får du sørenmeg flytte for dette sliter noe enormt på meg : ja greit da skal jeg flytte. så han driter faktisk i fam da fremfor å ligge dra seg. aaaaaaaaaaaaarrrghhh måtte lufte. kom gjerne med innspill :) takk for at du leste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det med meg og datteren bf, jeg gjorde det slutt, han fikk inse at jeg ikke er moren hans som gjør alt for ham.

Høres ut som en utrolig umoden fyr som ikke bryr seg om familien sin. En ekte mann står opp og hjelper til, sånn som den nye typen min:)

Skrevet

Spark latskapet ut av sengen og videre ut døren. Så slenger du klærne hans etter han. Da våkner han ser du.

Skrevet

godt at du har funnet deg en skikkelig mann :) vi har hatt det veldig mye opp å ned i det siste året minst. har så lyst å gå men også motsatt når jeg tenker på sønnen vår :s altfor vanskelig dette.derfor jeg sitter stuck :(

Skrevet

min prøver seg på det han også.......

men da tar jeg bare og smeller litt ekstra i dører og bråker litt ekstra med oppvaska og så spiller jeg Eminem høøøyt på stereoen (han hater virkelig Eminem), da kommer han seg fort opp av senga gitt hehe ;)

men din høres ut som en litt verre grad av latskap og "det-driter-jeg-i"-syndrom... så det som hadde hatt best effekt hadde kanskje vært å hive han ut i noen dager..... så han skjønner at du ikke tuller...

Skrevet

gikk inn igjen å sa at nå kommer du deg opp , tar det som skal gjøres. at jeg søren ikke er moren hans og hvorfor han gir så f ? tragisk var jeg og jeg skulle få se han gjøre noe på eget intiativ etterpå, han skulle komme seg vekk fra meg !

Skrevet

jeg gjør det hver dag her, bråker det jeg kan går inn å støvsuger rundt senga bla men han kunne ikke gitt mer faen. det verste er at han alltid truer med å gå og sier han skal gå fra meg når vi krangler, senere på dagen later han som ingenting å det er enda verre. har blitt såret av de uttalelsene så mangen ganger før.men nå vet jeg bedre. skulle ønske jeg ikke hadde en jævla følelse for den dritten ! nå har han igjen ødelagt hele dagen min,jeg har grått av frustrasjon og har hodeverk !

Skrevet

Jeg var gift med en sånn en i 10 - TIIIIIIIII fuckings år, fikk tre barn, han bidro aldri... Jeg ble lei faenskapen og kasta han ut.. Skal si meg jeg har hatt det bra etterpå, og for hannes del.. ja har det gått opp et lys eller to for hva han faktisk har mista, og hvor mye jeg faktisk gjorde, ble en smule tussig til han da han må bidra selv når han har barna.. Men sorry lynta mi var tynnslitt..

Nå har jeg en j¨kjæreste som faktisk bidrar og det er hærlig!

Skrevet

Hadde en slik en en gang jeg også. Jeg ble så dritt lei av at hver gang vi skulle rydde og vaske så måtte han bare på do, der ble han sittende opp til 2 timer, eller så måtte han lufte hunden og da ble han borte i 3-4 timer. Så jeg gjorde jo alt selv.

Og tro meg, ingen behandler meg slik. Så jeg rev opp døra til dassen en gang han satt der etter å ha sneket seg unna nok en gang og sa til han at nå er det slutt. Ja, sa han bare. Jeg bestilte flybiletter til han og hunden og dagen etter var han på vei ut av livet mitt.

Kunne listet opp MYE mer latskap fra den gutten der.

Skrevet

Kast han ut. NÅ. Eneste som funker for den slags dritt. Han truer deg med å flytte. Vis han at han ikke kan true deg mer. Hiv dritten ut, før han går så føler du deg så mye bedre etterpå.

Skrevet

Kastet dritten ut nå eller? Skjedd noe mer?

Skrevet

Han vet han kan slippe unna med det, derfor slapper han heeelt av.

Jeg spår at du lar ham slippe unna denne gangen også, for du har ikke baller nok til å stå opp for deg selv. Og da fortjener du ikke noe annet.

Du er selv ansvarlig for ditt eget liv, og du lærer folk hvordan de får lov til å behandle deg. Så lenge du ikke gjør noe mer enn å klage, og tilgir gang på gang, vil du fortsette å ha det slik til du går i grava.

Og det får jo være opp til deg, det er ditt problem.

Men hvordan kan du være sammen med en mann som gir så totalt faen i sitt eget barn?

Skrevet

vet jeg har ansvar selv , problemet er at jeg elsker han,tro det eller ei,men vi har så mye bak oss også. det som sjedde var at jeg lot husarbeidet vente likevel og ble me mamma til vetrinæren med katten vi har hatt i alle år som jeg elsker var skadet etter et utall slosskamper,masse galt så det endte i avliving. sto å klappet han til han var dø. noe så utrolig trist ;( når jeg kommer hjem er han i full gang med å pakke uten å ha tatt noenting oppvask eller husarbeid.. så ikke på meg som var helt utgrått i ansiktet etter pus var død og sa noe som at han gikk fra meg. helt knust jeg.endelig lagt guttungen å sitter her å gråter igjen :(

Skrevet

Slutt å gjøre en dritt for han. Ikke vask eller støvsug, lag middag bare til deg og ungen, vask bare deres klær og ikke hans, skift sengetøy på din side av senga og ikke hans, vask bare opp de tallerknene og glassene og slik som du og ungen trenger til neste måltid og la resten bli liggende i en skitten haug. osv, osv. Ikke spesielt trivelig og du må nok unngå å ha besøk mens det står på, mulig det også blir mer slitsomt for deg, men da lærer han kanskje!

Skrevet

Uff for en trist dag. Skaff deg en ny katt om det kan hjelpe. Du må bare se framover nå som mannen har reist. Det var veldig bra syns jeg. På lang sikt vil du nok se at det var til det beste.

Skrevet

Mulig du elsker ham, men han elsker helt åpenbart ikke deg.

Og han elsker heller ikke barnet sitt høyt nok, tydeligvis.

Er det virkelig en slik mann du vil ha?

Skrevet

har fri i går å idag jeg ellers jobber jeg så å si fullt,ikke han.

Skrevet

Åh blir så provosert av slike latsabber.

Gå fra ham!!!! Hva tilfører han livet ditt egentlig?

Du får det mye bedre uten ham. Han gjør jo ikke noe likevel og da slipper du i tillegg å irritere deg ( man bruker mye krefter på det)

You go girl!!!!

Skrevet

thanks :) hvis du leser mitt rotete innlegg litt lenger opp ser du hva som sjedde igår. var knust da,men idag er alt bra,nå koser jeg meg med husstell og skal ordne med papirer på nav :) på sikt er det nok det beste :)

Skrevet

Uff!

Ikke for at det er noen langvarig løsning, men har du prøvd å søke kredittlån?

man kan låne inntil 200 000,- uten sikkerhet i en del finansbanker.

Om du får økonomien på fote og får betalt ned ting og tang på sikt så kjøper du deg litt tid for å se etter et billigere sted å bo...

Skjønner kke helt at sosialen ikke ville hjelpe dere. De kan da ikke bare se på at dere blir kastet ut eller?

Hadde de noen annen grunn enn at husleie deres var for høy?

har du vært i banken i dag og hørt om forbrukslån? (det er uansett billigere enn kredittlån)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...