Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg og min eks gikk fra hverandre i august. Vi eier fortsatt leiligheten sammen og skal ikke selge den før til våren. Han har flyttet inn til en kompis hvor han har 3000 ,- i boutgifter. Han har ca. 26 000 utbetalt i lønn per mnd. Siden vi eier leiligheten sammen og en del av gjelda er gjeld han hadde før vi ble sammen, betjener han halve lånet ca 3500 ,- i mnd. Jeg betaler halve lånet pluss fellesutgiftene som er på ca 7000 ,- til sammen. Jeg betaler også barnehage 4500 ,- og har den daglige omsorgen for barna. Jeg har per i dag ca 15000 utbetalt i mnd og får ikke regnestykket til å gå opp.... Bilen deler vi også utgiftene på ca 1500 kr på hver av oss. Han har sutret så fælt om penger, så jeg føler samvittighet for å kreve bidrag siden han betaler halve bilen og halve lånet.....men på den andre siden skulle det jo bare mangle siden det er ting han også eier... Han har "vanlig" samvær med barna og utenom det stiller han ikke opp om jeg ber han...I går var han her med splitter ny Moods of Norway skjorte og cardigan og jeg aner ikke hvordan jeg skal få betalt barnehagen denne mnd uten å måtte be mamma om det lån...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Krev han for bidrag gjennom NAV. Det er hans barn og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå