Gå til innhold

2 uker til jeg begynner å jobbe :-((((((((((((((((((((


Uro4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var veldig spent på å begynne å jobbe. Jeg gledet meg masse til å komme ut blant voksne igjen og komme igang med å jobbe (med noe som jeg trives godt med), samtidig var jeg litt spent på det å la noen andre passe på småen på dagen og se mye mindre til han.

Men det gikk helt kjempefint. Småen stortrives i barnehagen og jeg synes det er deilig å jobbe igjen (jeg er ikke så god på å gå hjemme og være husmor egentlig).

 

MEN jeg jobber fulltid og det synes jeg egentlig ikke noe om. Skulle gjerne jobbet kortere dager, evt hatt en dag fri hvor jeg kunne brukt halve dagen på å få huset i orden og så hente knerten tidlig i barnehagen. Når da helga kommer kan man fokusere på familietid i stedet for å bruke tid på hus og klesvask.

 

Du får nyte de siste to ukene og det går nok fint å begynne å jobbe igjen. Du har jo allerede vært gjennom barnehagetilvenning og sånn før du, så da vet du i alle fall litt om hva du går til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...

Det er ikke bhg tilvendinga jeg gruer for... Hun har alllerede begynt liit og det går bedre og bedre dag for dag...

Gruer meg rett og slett til å komme ut om morgenene, ha mindre tid med ungene, trøttere og mer sliten om kveldene..., husarbeid og klesvask på kveldstid :-(((

 

Det går sikkert bra, men fy som jeg gruer meg til å komme i gang med vanlige rutiner igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips: bli smelt på tjukka igjen med en eneste gang...!! Hihihi neida... tuller selvfølgelig. To år blir lenge å gå hjemme i strekk...

 

Uro4: dette går sikkert kjempebra! Du skal se du syns det ålreit å komme inn i den voksne hverdagen igjen. :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...