Gå til innhold

Trenger synspunkter ang navnet til barnet i magen. Carl Cornelius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere? Jeg og bf syns det er vakkert. Har en datter fra før som heter Charleen Constanse. Syns navnene klinger fint sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker dere begge navnene til vanlig??

Skrevet

Tøft navn, det :) Skal dere bruke begge navnene i det daglige ? Da blir det kanskje litt tungvint.

Skrevet

Håper dette er et tulleinnlegg... Er det barbiedukkene dine du har gitt navn til? Passer bra til Barbie og Ken. Til levnede små mennekser som skal vokse opp...nei!!!!

Skrevet

Synes jenta di sitt navn var skikkelig grusomt...

Skrevet

Jævlige navn begge to.

NAVNEDEBATTEN!!!!

Skrevet

Vi bruker som regel bare Constanse på datteren vår, men noen ganger begge navnene. Tenkte å bruke begge navnene på sønnen vår, synes ikke det blir så tungvint jeg. Har forresten bare fått positive tilbakemeldinger på navnene!

HI

Skrevet

Legger ut navnetråder hvor jeg vil jeg, hissiproppen ;)

HI

Skrevet

Selvfølgelig har du det. Når venner av meg sier de skal døpe barnet det eller det...jeg sier selvfølgelig iKKE at det er stygt.

Gutten dins navn var ikke det verste, men jenta di sitt navn var og er white trash.

Du spør....her kom svaret.

Skrevet

White trash?? Det er noe av det verste jeg har hørt!!

HI

Skrevet

det er den kategorien navnet til dattra di er i...white trash!!!

Skrevet

Vel, det er jeg fullstendig uenig i.

HI

Skrevet

Fy faen for noen fitter som er her inne forresten!

HI

Skrevet

Syns begge navnene var orginale og fine jeg. ikke bry deg om disse som sier det var grusomt. De er bare sjalu for de ikke har fantasi til å finne navn selv.

Skrevet

Jeg skal ikke påstå at jeg likte disse navnene. Hva med bare Cornelius? Hvis dere er enige og syns barna har flotte navn, så drit i hva andre mener.

Skrevet

Helt greie navn, men ikke noe jeg ville døpt mine barn desverre.. heldigvis er smaken som baken ^^,

Skrevet

Så lenge du og barnefaren synes det er vakkert, holder det i massevis.

Men siden du spør: Jeg synes det er et tungt ogh snirklete navn, som blir i overkant jålete. Men som sagt: Om du og barnefaren liker navnet, så betyr det INGENTING hva andre måtte mene!

Skrevet

Katten til naboen heter Constanse. Fint navn til en katt:-) Charleen? Bor dere i Texas, eller?

Carl Cornelius er, og blir, et Kjell-Bjarne navn

Skrevet

Kjære HI, hvorfor spør du hvis du ikke er interessert i svarene du får?

Hvis både du og bf synes det er vakkert så bruker dere det.

Hverken det eller navnet til søsteren er noe jeg kunne finne på å bruke selv, det er kanskje litt sånn "ung mor" navn???

Skrevet

Smak og behag,men jeg synes det høres ut som en kongelig fra romantikken :/ Likte jentenavnet deres da,men gutte navnet synes jeg var veeeldig sært...

Skrevet

Kjenner en liten Kyrre Cornelius.. De bruker begge navnene, og jeg må innrømme at selv etter det første "hæ"-et synes jeg det er et litt tungt navn.

Ikke den verste kombinasjonen hvis du først må ha to, men selv synes jeg bare Cornelius er finest alene.

Hva med Conrad Cornelius? Hvis du først skal kjøre på den stilen, mener jeg?

Skrevet

Enig med alle som absolutt ikke likte noen av navnene og tenkte også white trash..

Skrevet

Constanse er fint, men Charleen Constanse var helt forferdelig. Her foretrekker vi smør på flesk skjønner jeg.

Carl Cornelius var en litt bedre kombinasjon, men heller ikke veldig heldig. Så lenge dere liker det, er det vel det viktigste.

Står jo godt til storesøsternavn, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...