Gå til innhold

Hvor møter en alenemor menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo ikke lyst til å være alene resten av livet. Men nå sitter jeg her alene med mine 38 år, tre flotte unger og et savn.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Via kjente, trening, jobben, et kurs, felles interesser, eller internett....

Skrevet

Hmmm, nå har jeg liten tid til å trene, jobber i et kvinnedominert yrke og i vennegjengen er det bare jeg som er alene. Mulig jeg får prøve på internet, men det er litt skummelt også da. Mange rare og gale mennsker der ute:)

Skrevet

Om du skal prøve nettdating, så må det bli gjennom noen som tar betaling.

Det er jo ganske logisk at en mann som er villig til å betale for å møte en partner mest sannsynlig ikke gjør noe for å ødelegge forholdet ;-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg er også 38, har en sønn på 3..Ikke lett å treffe noen menn nei - har kun barnefri èn dag i uka...

Har et lite nettverk, og ingen på jobben er interessante heller...

Jeg bestemte meg for å prøve den Møteplassen som er på finn, og se litt hva som er der ute.. Er jo mye rart, men har nå etter 2 mnd kommet i kontakt med en veldig fin fyr, og vi skal møtes til helgen, har barnefri for en gangs skyld..

Syns det er vanskelig, for jeg er ikke av den voldsomt utadvendte typen, og på lekeplassen, svømmehallen etc er jeg ikke så flink til å prate med alenepappaene...

Tar gjerne imot flere tips jeg også!

Skrevet

Det høres fornuftig ut:) Noen som har noen gode sjekkestedet å anbefale da?

Skrevet

Barnehagen/ skolen, nettby.no, match.no, sukker.no, trening, fest, byen :)

Skrevet

match.com har en veldig god måte å finne de som passer når det kommer til holdninger til alle mulige samfunnsspørsmål, sex, utroskap, barneoppdragelse osv osv.

Møtte mannen min der, og jaggu hadde disse spm rett med sine 96% samsvar ;-)

Skrevet

Jeg fant mannen min gjennom nettby.no - så tror ikke det bare er tullinger der inne selv om siden er gratis ;-)

Skrevet

Jeg vet om en singel flott fyr på 40 i Oslo. Men han har ingen barn og jobber masse hehe....han er rett og slett lei nettsjekking og dater kun via venner...som naturligvis ikke skjer mer enn 1-2 ganger i året hihi

Skrevet

Jeg traff min drømmemann på Frodig.no

Skrevet

hva med der du er med aktiviteter for barna, der er vel noen menn innimellom?

på internett risikerer man å møte gærninger...meeeen det gjør du uansett hvor du møter menn, man er jo aldri garantert at folk er den de gir seg ut for... Selv har jeg kun datet en mann som jeg har blitt kjent med på nett...og han har jeg nå vært gift i to år med og vi har en nydelig liten sønn sammen...

Skrevet

Når jeg er ute på ting sammen med barna så blir det ikke så mye tid til sjekking. De er i alderen 3 til 7 år så de krever fremdeles endel. I barnehagen vet jeg kun om to alenemødre og det hjelper ikke meg så mye:)

Det blir onsdag kveld og annenhver helg jeg har mulighet for litt sjekking, men vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. De fleste vennene er ikke alene så det er ikke alltid like lett å få med seg selskap på byen heller. Har meldt meg inn i filmklubb da, men der er jo gjennomsnittsalderen 25 har jeg inntrykk av, så bør vel finne på noe annet kanskje.

Skrevet

Haha! Du eralenemor og har barnefri KUN èn gang per uke?!?!

Her er vi godt gift og har familie i umiddelbar nærhet, men fri en gang i uka? We wish!

Dere alenemødre må alltid finne noe å sutre over, for deretter å skylde på at dere er alenemødre....................................

Skrevet

Når eksmannen min og jeg bodde sammne så sang jeg i kor, og jeg trente jevnlig på sats. Var det noe den ene skulle på så var jo alltid den andre der. Slike ting har blitt mye vanskeligere nå. Ser du ikke det poenget uten at det kvalifiserer til sutring?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...