januarbaby + novemberspire Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Leser mange plasser at det anbefales mellom uke 26 og uke 28. Jeg fikk ikke time før enn i november og da er jeg 29+4. Ble det bra bilder?
Nybakt mamme til prins<3 Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Jeg var i rundt den tiden. Jeg fikk ikke bilder pga morkaka lå foran mesteparten av ansiktet hans :-S fikk se litt, men tok ikke minnebrikka med meg hjem for det var ikke vits. Jeg synes ikke det var så spesielt som alle sier! Kommer ikke til å bry meg med 3D til andre mann ;-) men lykke til! Bildene blir bra visst alt ligger til rette for det;-)
Oppnedx2 Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Jeg var 29 + noe.. Fikk kjempe bra bilder og var stor fornøyd over hvor tydelige bilder der var, hun var jo så "ferdig" utviklet på en måte. hihi
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Tok også bilder i uke 29. Babyen lå med navlesnora og morkaka helt oppi ansiktet så ble ikke sååå veldig bra bilder. Men vi fikk jo noen ! Jeg heller syns ikke det var så veldig stort som alle sier. Så tviler på at det er noe jeg kommer til å gjøre igjen. Men var godt å se at alt var bra med henne der inne! Jordmor gikk nøye gjennnom alt .
Jenny_m Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Jeg var 29 +++ Og fikk kanon bilder Drakk en del cola litt før så han var aktiv og ga oss masse grimaser Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå