Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Bruker så godt som aldri dette, men må ha en til helgen. Mener bestemt å huske at sist jeg brukte en slik, så var den så åletrang og vanskelig å ta på at jeg måtte opp i mye større størrelse enn jeg normal bruker. Skjønner jo at de skal være trange altså, men man må jo fysisk klare å ta dem på seg også. Nå er jeg veldig usikker på hvilken størrelse jeg trenger. Ser de har 36-38 og 40-42. Jeg bruker str 38 i klær, bør jeg da satse på den i 40-42 likevel, eller burde det være mulig og skvise seg i 36-38? De koster jo litt, så kjedelig å kjøpe feil.
ToSmåToStore Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Jeg er ivrig bruker av hold-in strømpis. Normalt bruker jeg 38 i klær, og jeg pleier å kjøpe 36-38 i hold-in strømpisene. Du MÅ slåss og åle deg inn i de. En treningsøkt i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Hehe, ja du sier noe der. Er passe svett når den økten er over. Hater å gå med hold in, men har en svært figurnær kjole jeg gjerne vil bruke og da må jeg nesten ha en slik under, ellers blir det neppe så pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå