millie+2klumper Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Han fyllte 2 i begynnelsen av juli og vi fikk baby i slutten av juli. Han begynte 50% i bhg i slutten av august. 2 og 3 dager i uken. Synst d er litt lite så vi står på venteliste til 60%. Pedagogisk leder på avdelingen ogv sjefen i bhg mener at han burde gå 100% for det blir mer stabilt. De hadde ledig plass.. Ikke ledig på 60 kun på 100%. Men jeg er så i tvil. Er jo dette året jeg har tid til han før det blir "hardkjør" med jobb, bhg og skole resten av livet liksom..:/. Men samtidig merker jeg jo at han kjeder seg og trasser når vi går hjemme. De fleste andre er jo i bhg og jobb og det fins ikke lekeplass her utenom bhg heller.. Hva ville dere gjort? 100% og kortere dager og så kan jeg velge og ta fri innimellom isteden?har 4 dager og bestemme meg på nå..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Ville ha kjørt på med 100% plass om dere har muligheten til det! husk at du behøver jo ikke bruke hele den plassen uansett! Du står da fritt til å faktisk ta deg f.eks en handletur akkurat når du vil og ikke når du faktisk må! Hadde tatt kortere dager isteden for ja og tatt han fri når du ville selv!
millie+2klumper Skrevet 28. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2010 Takk for svar:) Lurer litt påd det. Vil gjerne ha flere synspunkter!
lille sprelle Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Vi har 100% plass, men den blir overhode ikke benyttet fullt ut (jada - skyt meg!) Hun er der 5-6 timer hver dag. Hvis besteforeldre skal hente, er hun der kanskje bare i 4 timer. En gang har hun vært der i nesten 8 timer. Fleksibiliteten det gir oss passer ypperlig med min helse og familiens situasjon forøvrig! 2,5 år.
lille sprelle Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Dette er selvfølgelig i samarbeid med barnehagen ifht kjernetid og ev. spes ting de skal osv. De ansatte sier bare i fra til oss når vi henter om når hun må være der senest hvis det er noe spes som skal skje dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå