Gå til innhold

60 el 100% barnehage til 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fyllte 2 i begynnelsen av juli og vi fikk baby i slutten av juli. Han begynte 50% i bhg i slutten av august. 2 og 3 dager i uken. Synst d er litt lite så vi står på venteliste til 60%.

Pedagogisk leder på avdelingen ogv sjefen i bhg mener at han burde gå 100% for det blir mer stabilt. De hadde ledig plass.. Ikke ledig på 60 kun på 100%.

Men jeg er så i tvil. Er jo dette året jeg har tid til han før det blir "hardkjør" med jobb, bhg og skole resten av livet liksom..:/.

Men samtidig merker jeg jo at han kjeder seg og trasser når vi går hjemme. De fleste andre er jo i bhg og jobb og det fins ikke lekeplass her utenom bhg heller..

Hva ville dere gjort? 100% og kortere dager og så kan jeg velge og ta fri innimellom isteden?har 4 dager og bestemme meg på nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ha kjørt på med 100% plass om dere har muligheten til det! :) husk at du behøver jo ikke bruke hele den plassen uansett! :) Du står da fritt til å faktisk ta deg f.eks en handletur akkurat når du vil og ikke når du faktisk må! :) Hadde tatt kortere dager isteden for ja og tatt han fri når du ville selv! :)

Skrevet

Takk for svar:) Lurer litt påd det. Vil gjerne ha flere synspunkter!

Skrevet

Vi har 100% plass, men den blir overhode ikke benyttet fullt ut (jada - skyt meg!)

Hun er der 5-6 timer hver dag. Hvis besteforeldre skal hente, er hun der kanskje bare i 4 timer. En gang har hun vært der i nesten 8 timer.

Fleksibiliteten det gir oss passer ypperlig med min helse og familiens situasjon forøvrig!

2,5 år.

Skrevet

Dette er selvfølgelig i samarbeid med barnehagen ifht kjernetid og ev. spes ting de skal osv.

De ansatte sier bare i fra til oss når vi henter om når hun må være der senest hvis det er noe spes som skal skje dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...