Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 Jeg gikk paa p-piller et par mnd, men da jeg glemte en og annen tablett, kuttet jeg det helt ut, og tenker paa aa begynne med en annen type prevansjon isteden. Jeg fikk en bloedning etter noen dager, som forventet. Dette gikk over etter noen dager. Saa gikk det litt over en uke, og jeg begynte aa bloe paa nytt. Jeg bloer som jeg skulla hatt menstruasjon, bare at det ser ikke ut til aa gi seg! Har gaatt saann naa i 4-5 dager, og jeg bloer litt mer enn normalt. Vanligvis bloer jeg i maks 3 dager, saa blir det mindre og mindre, om jeg bruker prevansjon eller ei. Tenkte det kunne vaere menstruasjon jeg fikk tilbake allerede, men er det ikke vanlig at den kommer tilbake én mnd etter bloedningen ved p-pille slutt, og ikke en og en halv uke? Jeg kan ikke vaere gravid, bare for aa ha det sagt Om det ikke gir seg naa snart, faar jeg gaa til legen, men tenkte aa hoere om noen andre har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Å ta p-piller litt nå og da(at du glemmer piller) er perfekt til å rote til menssyklusen. Du må bare se det an en stund og håpe at syklusens stabiliserer seg av seg selv. Om den ikke gjør det tar du en tur til legen. Da kan det nok hende at du må gjennom en hormonkur for å ordne opp i ting igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Du har sikkert rett! Jeg gikk paa p-piller for noen aar siden ogsaa, og kunne glemme en og annen tablett, men har aldri begynt aa bloe slik jeg gjoer naa. Plutselig kan det sikkert skje. Kom paa at jeg har gaatt slik i 6 dager, ikke 4-5 som jeg skrev her. Jeg faar se det ann denne uka, og gir det seg ikke faar jeg gaa til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå