Gå til innhold

Blødning og mensmurring 5+3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges da jeg lå i senga kjente jeg at det begynte å blø, og det har fortsatt å komme litt blod utover morgenen, cirka like mye som en vanlig mensdag. Lyst på farge, ingen klumper, men har litt mensmurring nederst i magen. Skal til legen og ta blodprøve senere i dag. Burde jeg ha holdt meg hjemme i stedet for å gå på jobb i dag? Noen med samme erfaring? Hvordan gikk det, bra eller dårlig? Hvilke råd fikk du av legen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk også blødning ca der du er nå. Ble sykemeldt pga det. Det spørs vel sikkert hva slags jobb du har om du bør sykemeldes eller ikke? Jeg har en ganske fysisk jobb.

Jeg begynte å blø kraftigere dagen etter, og har vært på ultralyd uten å få et helt klart svar på om det er spantanabort eller ikke (selv om det sannsynligvis er det). Venter på hcg resultater. Skal legge til at jeg hadde veldig vondt i ryggen også.

Hør med legen din om du bør være sykemeldt. Og husk at mange har blødninger tidlig i svangerskapet!

Lykke til!

Skrevet

Har nå vært hos legen som ikke ga meg store forhåpninger. Uansett må jeg se det an til over helga for å se hvilken vei det går. Ble sykemeldt ut uka i første omgang. Håper kroppen ordner opp selv, så jeg slipper utskraping. Har tørket tårene, og tatt frem galgenhumoren i stedet. Heia kroppen! Bedre lykke neste gang. Nå skal det spises sjokolade i mengder!

Skrevet

Hei!

Jeg våknet også med blødninger idag, er 5+5 Gikk på jobben, men dro hjem i titida. Hjemme og slapper av nå. Redd for å miste. Blør nesten som mensen, litt murringer, men ikke vondt. Drar nok til lege i morgen om jeg fortsatt blør. Forferdelig vondt å ikke vite, men vi må vel bare vente og se.

Skrevet

Jeg hadde SA som begynte som du beskriver. Det kan gå bra, men sansynligheten er desverre stor for at det ikke gjør det. Om du drar på jobb eller ikke skal ikke ha noe å si for utfallet med mindre du har påvist spessielle problemer som gjør at du må være forsiktig. Sansynlig vis er dette kroppens "oppryddning". Skaden har allerede skjedd. Jeg håper jeg tar feil, men tror du bør forberede deg på at du mister.

Jeg ble foresten veldig raskt gravid på nytt etter min SA og hari dag en nydelig jente. Ønsker deg lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...