Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #1 Skrevet 28. september 2010 http://www.kk.no/852264/kast-klaerne-ved-sengetid
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #2 Skrevet 28. september 2010 Nope. Sover i bh, truse og nattkjole:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #3 Skrevet 28. september 2010 Noen ganger naken,men som oftest med bare truse på
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Absolutt! Med mindre det er -30, som i vinter.. Da blir det fort en pysj på
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 "Sexologen er imidlertid usikker på hvorfor det er slik at det er de rike og velutdannede oftere sover nakne, men tror at det kan ha noe med å gjøre at de ofte velger karriere ovenfor barn, og derfor ikke har et like stort behov for å dekke seg til om natten." Hvorfor skal man ha mer behov for å ha på klær når man sover når man har barn?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 Jeg sover alltid naken. Har ikke sovet i undertøy eller pysjamas siden jeg var barn:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Vi sov nakne begge to frem til minstemann fikk så lange føtter at han rekker ned med tærne ha ha ha nå sover vi med en unge i midten av sengen og truse på både han og jeg.. Men så fort minstemann forvinner ut av bingen er det netto igjen;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Sover naken, men tar på en t-skjorte om det er kaldt, for ikke å bli kald på skuldrene. Vi har alltid vinduet åpent året rundt. Truse når jeg sover bruker jeg kun når jeg har mensen.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Sover naken hjmme hvis det ikke er veldig kaldt. Ser ikke noe problem medat ungene kommer opp i senga selv om ikke vi har klær på. De vet uansett hvordan vi ser ut. Hvis jeg sover borte sover jeg i truse og noen ganger T-skjorte.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Sover best i nettoen, da jeg kan ligge noe urolig- er så frustrerende med klær som ikke følger med i bevegelsene og begynner å stramme her og der:S Men som en annen nevner her; når gradestokken viser -30 ute: da kommer det et plagg (eller flere) på.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Når det er noe jeg vil, hehe, så sover jeg helt naken. Ellers ligger jeg med truse. Hadde vi ikke hatt barn så hadde jeg nok ligget naken hver natt, det er utrolig deilig å slippe å ha klær på seg. Tipper Marianne Aulie sover naken, haha...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #13 Skrevet 28. september 2010 Alltid naken. Ubehagelig å sove med klær!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #15 Skrevet 28. september 2010 Sover med truse og t-skjorte. Om sommeren kan det hende at jeg sover uten t-skjorte, men det er sjeldent. Sover alltid på magen, så jeg synes det er ubehagelig å komme i kontakt med hunden når jeg sover, må heller være med stoffet. Så slik sover jeg best.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #16 Skrevet 28. september 2010 Da vi var barnløse sov vi naken under samme dyne. Nå har vi hver vår dyne og mannen har bokser. Pga av amminga har jeg bh og truse. Elste våkner ofte på natta, greit å ikke være helt naken når man vandrer bort til barnerommet. Minsten ender opp i vår seng, med lange barneføtter som sparker frister det ikke å ligge uten underbukse.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #17 Skrevet 28. september 2010 Ja jeg sover naken, mannen min sover med boxser.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #18 Skrevet 28. september 2010 Jeg sover alltid naken og har gjort det siste 10-15åra i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #19 Skrevet 28. september 2010 Sover naken kun når vi har sex, sjelden ellers, bortsett fra når det er ekstra kaldt (vi har nemlig alltid vinduet åpent, uansett årstid, for ellers får vi hodepine), da tar jeg på meg både truse og ulltrøye.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #20 Skrevet 28. september 2010 Sover naken til enhver tid, eneste gangene jeg ikke gjør det er hvis jeg er syk.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #21 Skrevet 28. september 2010 Husker et bilde jeg så på internett for en tid tilbake, av en naken mann som klatret ned en brannstige. Stod noen advarende ord om at i noen tilfeller skulle man gjerne hatt på seg truse om natta ...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #22 Skrevet 28. september 2010 Sover med truse (og ullsokker hvis det er kaldt), men er jo bedre å ligge naken. Så det skal jeg begynne med nå
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #23 Skrevet 28. september 2010 sover enten med truse og singlet eller hotpants og singlet... noen ganger sover jeg i stor t-skjorte i stedenfor singlet, men da er det fordi det er kaldt ute.. samboer sover i boxer...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #24 Skrevet 28. september 2010 Vi sover uten klær begge to- jeg sover md truse noen dager i måneden, naturlig nok Jeg sover med truse og singlett når jeg sover borte på jobb el på besøk.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #25 Skrevet 28. september 2010 Sover naken når jeg sover med mannen, men nå når han pendler sover jeg med truse og singlet. Har stort sett en unge i senga hver natt når han er borte, og syns ikke noe om å sove naken sammen med ungene!! Vi har også vinduet åpent hele året, og mens vi bodde på svalbard var det til tider iiiiis kaldt på soverommet vårt, men alltid godt og varmt under dyna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå