Gå til innhold

Selskapsleker- noen med supre ideer?! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobben skal på seminar- og jeg trenger sårt forslag til noe gøy å gjøre når kvelden kommer. Noen som kan noen selskapsleker, alt fra quiz til miming?...

Noen som sitter på gode forslag?... :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har spillet "Fantasi" kan du bruke kortene til miming. Eller du kan lage to lag hvor begge lagene skal lage mimeoppgaver til hverandre. Deretter skal hvert av lagene mime for sin gruppe. Første laget ferdig med alle oppgavene vinner (kan bli mange morsomme ting de må mime:))

Skrevet

Finns det linker til forslag?...

Evnt. quiz/oppgaver.

Skrevet

Min erfaring tilsier at ikke alle syns det er like gøy med leker hvor en eksponerer seg veldig som enkeltperson. Som f.eks. miming, karaoke, osv. Har enda ikke vært på en fest hvor noen ikke sier nei til å være med på sånt. Quiz med lag er jo gøy, eller hva med ballongleken, stolleken eller en annen lek hvor man får rørt på seg?

Skrevet

Hvis du syns det er greit med linker på engelsk fins det uendelig masse. Kan finne fram noen av de jeg liker best hvis du vil ha de på engelsk?

Skrevet

Med erfaring så er ikke alltid miming godt likt nei... Vi er en godt voksen gjeng som reiser.

Syns jeg husker noen leker som var quiz preget- som en historie. Og igjen fikk latteren høyt i taket... :) Men så var det det å huske på dette da...

Skrevet

Det finnes et kort rollespill som heter "Fortellingen om Lucy Luke". Knallbra!!! Det er mange roller som skal besettes og du deler ut roller. Rollene skal bare mines. Noen har rolle som gress, noen sol, andre forpart på hesten, bakparten, saloondører, lucy luke osv. Du leser en fortelling og de skal mine når deres rolle nevnes. Eks Lucy Luke legger seg ned i det myke gresset mens sola skinner. Da er det tre roller som bli involvert; Lucy Luke, sola og gresset. Har det lagret ett eller annet sted på en eller annen maskin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...