Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Jeg har kjøpt hus med trapp i stuen og lurer på tips til hva jeg kan gjøre under der uten å lage bod. Jeg ønsker å bruke plassen samtidig som jeg ønsker å pynte opp under der. Det jeg ser for meg er en gammel rokk med litt blomster rundt. Eller en liten gyngestol i barnestørrelse med en porselensdukke i. Har dere andre forslag? Har så lite ideer for tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Jeg har et bilde stående på et staffeli bakerst og foran har jeg en gammel skohylle med diverse pynt på. Det eneste det kan brukes til er støvsamler, men ser litt pent ut hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Sambo har "kontor" under trappa vår Men, nå er trappa vår i gangen OG den er bygget inn perfekt lite kontor, akkurat stort nok til at han får skiftet mening, og lite nok til at han ikke får fylt det med rot Han er superfornøyd med sitt eget rom, hehe
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Lekekasser til ungene. Ikke noe kreativt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Bokhyller? Jeg liker ikke nips og pyntegjenstander uten mål og mening, men det er jo meg, da.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #6 Skrevet 28. september 2010 IKKE lurt å ha sånne støvsamlende pynteting under trappa. Det har jeg prøvd, og det endte med at jeg ble avsindig sint hver gang jeg skulle støvsuge under trappa. Utrolig støvete, og unødvendig mye arbeid å flytte på dette ´rotet´. Vi har kjøpt hvite skap med dører som passer perfekt under trappa. Inni dem oppbevarer vi bøker og hobbyutstyr som tidligere stod på gjesterommet. Mye bedre å bruke dødplassen under trappa til oppbevaring, enn pyntenips.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #7 Skrevet 28. september 2010 Vi har sånne ''skokasser'' fra ikea med verkttøy, bøker og tegnesaker.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 Uff da, dette minte meg på at jeg har masse dekk under trappa. De synes ikke, men de irriterer meg allikevel;)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 VI ar ingenting, eller vi har en kommoden sånn delvis under trappa. Men det er nede i hallen så det passer godt inn. Jeg er hverken fan av rokker eller porselensdukker (er du 65 år?), og det blir veldig mye skitt under trappa om den har åpne trappetrinn. Da ville jeg prøvd med en bokhyllelignendesak som beskytter tingene mot støv ovenfra. Kan jo pynte med porselensdukke og blomster i en slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå