Gå til innhold

World og Warcraft!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her inne som har samboere som er helt hekta p detta spillet? Og er det bare jeg som iriterer meg over denna data spillinga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle så klart stå Of og ikke Og

Skrevet

han spilte det for 2 år siden.. Da måtte jeg til slutt si at enten velger du spillet elller familien din..

Han sitter fortsatt MYE foran dataen, men spilelr spill som i det minste kan settes på pause og som han kan forlate.

Når ungene leter etter pappa her, så sjekker de dataen først. Finner de ham ikek der så vet de ikke helt hvor de skal lete. Det sier litt. Hater hater hater dataen..

Skrevet

Huff ja! Dette er så forbanna iriterende! Hvis jeg sier at han må velge mellom meg å datan... Så hadde han ikke valgt meg for å si det sånn! Dette tærer faktisk på forholdet.. Han tar ikke noe ansvar her hjemme! Nå er ikke han faren til mitt barn men. Går Ann å vise litt hensyn for det. Data spillinga går forann alt Anna:(

Skrevet

Samme her.., Ikke WoW, men et annet type lignende spill (Anarchy Online).

Hvert ledige minutt går med på spilling, HATER DET!

Han har lovet at det skal bli bedre når bebi kommer, og bedrer det seg ikke da, er det rett ut. Jeg tåler tross alt spillingen, men kommer ikke til å være like rund i kantene dersom det går ut over barnet vårt.

Skrevet

Samme her.., Ikke WoW, men et annet type lignende spill (Anarchy Online).

Hvert ledige minutt går med på spilling, HATER DET!

Han har lovet at det skal bli bedre når bebi kommer, og bedrer det seg ikke da, er det rett ut. Jeg tåler tross alt spillingen, men kommer ikke til å være like rund i kantene dersom det går ut over barnet vårt.

Skrevet

Nei, og heldigvis!

Jeg unngikk å ende opp med en sånn mann ved å gå inn for å finne en som IKKE interesserte seg for verken dataspill, fotball, eller andre ting som gjør at de blir en smule idiot i øyeblikket. Hadde sambo begynt å bli fotballgal og satt og skreket til TV'en eller sittet og glodd på en animert tulle-verden på pc'en døgnet rundt slik alle andre jeg kjenner som spiller det gjør, så hadde han ikke vært sambo lengre ihvertfal!

Skrevet

både jeg og sambo spiller. Men kun om kvelden etter snuppa har lagt seg, eller dersom besteforeldre vil låne snuppa og vi bare har lyst og være hjemme.

Men jeg forstår dere, xen min spilte hele tiden(da spilte ikke jeg) og han kunne ikke forlate den daten uten om toalett tur og sove og lage mat. Ekstremt irriterende. det som gjorde at det ble slutt.

prøv dere på en trial konto eller lån mannen sin wow litt og prøv og spill. kansje noe dere liker dere også. Men ville absolut satt regelen til at når barna sover kan han spille. og om det er mulighet for at han har pc i stua så ville jeg nk vurdert det, da går det fortsatt ann og være sosial;)

Skrevet

Men hva er greia med at de bruker hver eneste våkne anledning til spilling? Hadde ikke sagt noe hadde det vært en time eller to til dagen.. For meg virker dette som en sykdom på lik linje med alkoholisme eller tvangshandlinger!

Skrevet

Jeg kjenner flere som sitter og spiller det, og samtlige av dem sitter døgnet rundt, er med på sånne geek-samlinger i hver bidige påskeferie eller høstferie og blir sure hvis de ikke får fri fra jobb osv.

De nedprioriterer venner, familie, og ikke minst helse, og sitter der med dataen foran seg, grandis i ovnen, cola ved siden av seg, og med røyken i kjeften.

Ikke tale om at jeg kunne levd med en sånn mann, og ikke tale om at jeg hadde blitt værende om det hadde blitt slik etter vi ble samboere!

Nå er det vel ikke alle som er slik som jeg har sett, men hvorfor ta sjansen på å ende opp med et slikt tafatt og asosialt vesen?

Skrevet

Man er ganske fjortis hvis man ikke klarer å legge vekk spillet for barnas del. Voksen nok til ansvaret?

Har heldogvis ikke det problemet, verken med spilling eller fotballgal mann. Og er evig takknemlig:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...