Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Melde eller ikke melde? Hun er "alenemamma" og sammen med barnefaren.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ville meldt det. Ho stjeler rett og slett....ville gitt ho en sjanse til å si fra sjøl og hvis ho ikke gjorde det kom jeg til gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Jeg ville bedt henne melde seg, for å gjøre henne en tjeneste, i og med at det vil koste dyrt å bli tatt. Og truet med å melde henne hvis ikke...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Fy skamme seg!! Og sjemmes vil hun gjøre den dagen hun blir tatt. Mitt søskenbarn jobber i nav, og hennes jobb er å avsløre nettopp slike som søstra di, og hun gjør det hver dag.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Hun er for glad i penger til å melde seg selv. Hun var under nav før og da fikk hun bare 8 lapper så ble hun så lei at hun valgte og lure de. Har lyst og melde ifra men litt vanskelig når det er famile.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Tenk på det slik at det er bedre at hun blir avslørt i dag enn om ett år... Jo tidligere jo bedre med tanke på en tilbakebetalingssak! Du kan tipse anonymt.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Takk for svar. Da gjør jeg det. Hun har "bare" snyltet de siden juni så er vel bedre nå enn om ett år ja.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Hvordan vet du t hun er sammen med barnefar? Jeg er alenemor men veldig god venn med barnefar, jeg bor for meg selv men det hender han spiser middag med oss eller kjører oss til barnehagen. Kanskje det ender med at du får bot for feil informasjon? Tenkt på det?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #12 Skrevet 27. september 2010 Hun lånte min mobil og etterlot seg elsker deg/savner deg meldinger. Enten er de der han bor eller så er de der hun bor. De er sammen hele så godt som hele tiden. Hun spurte og min mor mens hun var gravid om hun ikke kunne ha adresse hos hun så de kunne få mer penger.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #13 Skrevet 27. september 2010 Haha, da må de jo være sammen. Er det lenge siden det da? Du må nesten ha mer bevis enn det.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #14 Skrevet 27. september 2010 Jeg mener at så lenge hun er sammen med barnefa så burde hun bli meldt til nav for svindel. Pga far skal forsørge alle sammen om mor ikke har tjent opp penger til rett på permisjonspenger. Men derimot om hun hadde vert sammen med en som ikke er barnets far ville jeg ikke meldt. Da han kan nekte og være med på utgifter som barnet trenger og da trenger mor penger. og den mannen da har ingen forsørgelseplikt ovenfor barnet. og mye mer. Men uansett. jeg hadde ikke giddi og brydd meg om hva andre gjør så lenge de ikke sender ungene i barnehagen og sitter hjemme og egentligt kan jobbe.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #15 Skrevet 27. september 2010 Hvordan vet du at de er hos han eller at han er hos henne da? Følger du etter dem da eller?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #16 Skrevet 27. september 2010 Hvordan bevis kan man egentlig ordne da? Ikke bare og tipse nav så kan de undersøke nærmere?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #17 Skrevet 27. september 2010 Da ble du stille ja. Så da vet du ikke om dem er hos hverandre hele tiden. Jaja. Burugle altså, altfor lite å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #18 Skrevet 27. september 2010 Følger ikke etter nei. Er min sak hvordan jeg vet det. Svindler du også nav siden du er så på høgget?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #19 Skrevet 27. september 2010 Er det en grunn til at slektninger av trygdesnyltere ikke kan skrive og fremstår som mentalt tilbakestående? Mistenker en hel del innavl...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #20 Skrevet 27. september 2010 Ha ha, nei. Har bare en ting å si. Du Unn S, du Unn S! Ja ja mensann! Ho ho
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #21 Skrevet 27. september 2010 Hvem er det? Mener du virkelig at du er min søster?? Hun sitter ikke på denne siden engang! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå