Hot Midget ! Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Min sønn blir 2 år om 3 måneder og ligger fortsatt i grindseng. Den er stilt ned på det nederste hakket, likevel greide han å hoppe ut og dette rett i gulvet i kveld:( Var ett skikkelig dunk, og jeg er redd han datt med hodet først! Hylte jo som besatt, jeg tok han opp og trøstet, og så la jeg ham når han hadde roet seg. Han sovnet fort. Men hvordan er det igjen, med tanke på faren for hjernerystelse? Må jeg vekke han iløped av natta?
Gjest Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Jeg hadde ringt legevakten og bare spurt hva de mente egentlig. Lykke til!
Hot Midget ! Skrevet 27. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2010 Takk for svar..Tror jeg gjør det..Ubehagelig å bare sitte å bekjymre seg:/ Alt er nok ok, men likevel..
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Hva sa legevakta? Mener å ha hørt at så lenge de gråter med en gang så er det ikke fare i gjære? Gjaldt det her også?
Hot Midget ! Skrevet 27. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2010 Ja,han gråt med en gang:) De sa jeg skulle vekke ham en gang, om han våknet lett, og ga meg øyekontakt, kunne jeg slappe av. Alt gikk som det skulle, så nå kan jeg legge meg og sove godt:) Natta
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. september 2010 #8 Skrevet 28. september 2010 At de gråter straks er jo et godt tegn, men man skal framdeles følge med noen timer fordi blødninger og trykk i hodet kan komme snikende/utvikle seg, bare så det er sagt. Vil tro guttungen slipper fra det med en liten kul og en liten erfaring 8-)
Ugl@ Skrevet 28. september 2010 #9 Skrevet 28. september 2010 Hei, sånt skjer fort og stort sett går det jo bra, men når barna begynner å klatre ut av grindsengen så er det på høy tid å bytte seng. Minsta her byttet seng da hun var 1 1/2år, da klatret hun selv lett ut av sengen og vi var redde for at hun skulle falle ut, skikkelig apekatt av en klatrer den ungen..hehe..
lille sprelle Skrevet 28. september 2010 #10 Skrevet 28. september 2010 Var han ikke bortreist i det hele tatt, så går det nok greit. Du kan jo ev. sjekke om han puster rolig osv. Snuppis gjorde det samme. Tror det største problemet er skrekken og ikke selve fallet ofte. Det har vi ihvertfall sett at når vi da tok bort den ene siden på senga, så klarte hun jaggu meg å dette ut i søvne - og det medførte skrik og bråk det! (fall på ca 10 cm). Det er skrekken som er det værste som regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå