Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Ja det vi jeg også høre ! Trenger noen jeg også ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Ligger i senga og tenker på deg.. Forresten.. vet du hvor trusene mine er?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Åh, jeg trodde det var morgen jeg..Ligger i senga med et kjempestort brød!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Dæven, deg skulle jeg gjerne ha vært nedi buksa på, sa gutten til jenta. Hvorfor det spør jenta, der er jo et rasshøl fra før.... Her viler Vass. Han døde på dass. Han trakk for hardt I snoren, og ble med under jorden!!!! Som den gamle mannen sa: "Me var så fattige når eg var liten, at hvis eg ikkje vakna med ståkuk - så hadde eg ingenting å leike med den dagen.... Play Boy takker for Dine bilder. Når trenden blir hår under armene, henge patter, slaskemus og enorme kjønnslepper tar vi kontakt. KONDOMERIET vil gjerne takke deg med et gavekort på 500kr og en valgfri dildo for bruken av dine skamlepper som modell for den nye sjømannsbruden Perleporten. - Du står registrert som jomfru hos GSM-Info, men grunnet deres hyppige onanering har vi strøket dette. Du står nå oppført som sexdyr i ubalanse! Hilsen 1999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå