Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Noen som har prøvd ? Og som vet om den viste riktig ?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 det lurer jeg også på... Aldri hørt om.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Dytter denne siden jeg har lyst å vite hva plumbo testen er...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Du skal tisse i et glass, ha oppi en spiseskje med plumbo, la det stå en halvtime, så skal fargen på gørra vise hva slags kjønn du bærer på. Rødt\brunt\svart tyder på gutt, blå\grønn tyder på jente. Skal vel helst være morgenurin. Og du burde ta med glasset ut før du tar oppi plumbo, da dette stinker :s Prøvde i sta jeg, fargen ble brun-grønn, så da har jeg vel en av hver hehe
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Hm, takk for at du svarte:) Da vet jeg det også. Det hørtes jo litt spennede ut ;D
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Jeg hra også prøvd den, det ble bare gusjete gult.... hehe. Kommer vel en kineser her da...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 prøv den på mannen din, var jo en mann her som iflg plumbo skulle få jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå