Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Ble litt engstelig nå Har spist flere skiver med salami og kom til å tenke på at... Er det ikke rått kjøtt??
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Jeg vet ikke åssen "reglene" er nå, men skal vel helst holde seg unna spekemat.Noen sier det er greit å spise salami, men jeg aner ikke. Jeg gjorde det samme som deg sist, spiste masse salami da det ar det eneste jeg hadde lyst på, helt til jeg fikk vite at man ikke skulle gjøre det. Gikk heldigvis bra, men tør ikke ta sjansen før jeg VET om det er trygt eller ikke... Kanskje noen andre har et mer informativt svar enn meg
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Æ hi å hørt vi itj ska eta d, men d et æ læll ja.. ka farsken da, røymgraut utn saltkjøtte.. næi, d går itj!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 HERREGUUUUD SKRIV SÅ VI FORSTÅR DEG!!!!!! HATER DIALEKTER!!!! GRØSS
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Det er først nå, i mitt 5. svangerskap jeg hører at man ikke skal spise det, har spist det i svangerskapene tidligere, så da går det nok bra denne gangen også.. Har spist spekemat også jeg da, men det ble med en gang..
Gjest ->>- Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Det er frarådet å spise det, ja. I likhet med annen spekemat.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Ja, jeg er også 99 % sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen også. Men hvorfor ta sjansen? Er vel ikke noe man er fysisk avhengig av. Er mye annet man kan spise, kommer nok ikke til sulte ihjel.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Jaja, får bare håpe det går bra nå da.. Skal ikke spise det flere ganger mens jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå