Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Begynte på de i april, hadde da mensen i nesten 2 uker, og etter det har jeg ikke hatt mensen i det hele tatt.. men nå har den da plutselig kommet tilbake, 5 mnd etterpå.. Andre som har opplevd det samme? Hadde håpet på at jeg slapp unna mensen en goood stund nå, hehe.. (vet at man kan få blødninger i hytt og pine når man går på disse, men det gjelder vel stort sett de første 3 mnd, og ikke når man allerede har kommet godt inni det/mistet mensen?)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Begynte du med carazette etter fødsel? Jeg brukte de i ca 10månder etter fødsel, og hadde normale blødninger. Jeg fikk enormt mye kviser i ansiktet, og humør svigninger.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Begynte med de ca 4-5 mnd etter fødsel.. da hadde jeg fått tilbake mensen og hatt den 2 eller 3 ganger før jeg begynte på dem.. Fikk en del kviser og sånt jeg og, men det gav seg litt etter noen måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå