Gå til innhold

Ang julegaver til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år får begge ungene nye senger til jul. Jeg har kikket litt rundt og ser at det fort blir mellom 3000 og 5000 kroner per seng med madrass og alt til. Fortalte det på venninnetreff of de mente jeg var gal som gav for så mye tl julegave. Jeg gir jo kun seng da og ikke noe i tillegg. Venninnen mine kjøper seng utenom og gaver til ungene til jul for ca 1000 kroner. De mener jeg er gal og jeg syntes kanskje de er litt gale som ender opp med en mye høyere sum men fordelt på lengre tid. Er det mye å g seng til julegave? Kjedelig gave? Mine barn tror jeg blir kjempe fornøyde, men vet mange barn forventer mer leker. Jeg syntes barna får nok leker av besteforeldre, venner osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er dyre gaver, men det hadde jo kostet dere mer om de skulle fått seng likevel og julegave i tillegg.

Jeg har ingen fast sum, syns man skal se på at det er noe de trenger, og at summen blir noenlunde rettferdig når det gjelder mellom søsken.

Skrevet

Hadde barna trengt ny seng, så er det fint å få i julegave. Jeg hadde i tillegg kommet til å kjøpt en aldersriktig leke i tillegg. Men det kan være fordi jeg har liten familie og barna får lite leker i utgangspunktet.

Skrevet

Hvor finner du barnesenger til 5000,-, og er den laget av gull?

Skrevet

Vi har bare vanlege senger til ungene vi. Barnesenger,120 eller 140 lang, brune, men fine, så har dei gøye motiv på sengetøyet. 1500,- med madrass frå lokal møbelbutikk.

Skrevet

Jeg syns det var kjempelurt...:)

Er jo flott om man kan gi barna noe de faktisk trenger....:)

Og syns du har helt rett i att de får nok leker fra andre. Mine hadde nok også blitt kjempe glade for nye senger... Hadde kanskje kjøpt med ett kult sett med sengetøy også , så blir det ekstra stas...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...