Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Synes egentlig bare synd på hele jenta jeg altså.... Med DEN familien er det jo ikke rart hun ble smellt på tjukka som 15 åring med en mann på 28 år..... Makan til white trash!! Og nå er barnet 8 mndr og det er slutt med barnefaren, men hun har allerede rukket å få ny samboer!! Han får bo hos henne hjemme hos foreldrene hennes!! Godt eksempel de setter for lillesøsteren på 12.... Jeg er i sjokk! Bor det virkelig slike folk her i Norge!????!?!? Måtte le når hun spurte moren om hvor "UKKLA" buksen sin var... Viste seg at det var en joggebukse med UCLA på, halloooo!!! UCLA= University of California Los Angeles, uttales U-C-L-A ikke "Ukkla" Jeg dauer!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Hehe, jeg lurte litt på hva ukkla bukse var :-p fikk ikke med meg at det var ucla bukse, hoho! Må si at den familien er litt spesiel, hun bestemoren har en veldig falsk brun farge og litt for blondt hår, MEN jeg syns at de virker veldig hyggelige og som en god sammensveiset familie som er inkluderende!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Jeg synes de virker veldig hyggelig og inkluderende ja
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Jeg er mer i sjokk over at det bor slike folk som deg her i landet, som henger ut personer på internett og skjuler din egen identitet bak en anonymknapp. Godt eksempel setter du for dine barn? Som kaster dritt om en tenåringsmor bare fordi hun har tatt valg som noen ser på som uheldige.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Din 15år gamle datter kommer hjem og er smelt på tjukken. Du har to valg: Enten å backe henne opp, la henne bo hjemme, hjelpe henne med barnestell og lære henne til å faktisk ta seg av barnet sitt, og samtidig gi datteren mulighet til å få lov til å være 15år i blandt (tenk deg selv, 15år!!!). ELLER: du kapper av henne fingrene, forteller henne hvor skuffet du er over henne, og at nå får hun klare seg på egenhånd, fordi mor skjemmes. 15åringen havner under barnevernet, på mødrehjem, eller i fosterhjem med barnet for den slagsskyld. Ikke har hun mulighet til å ta utdanning, for hun har ikke råd. SItter med voksneutgifter som 15åring. Hva velger du?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Jeg hjelper datteren min med å ta en ABORT, så melder jeg 28 åringen til POLITIET, så sørger jeg for at hun holder seg laaaaangt unna mannfolk til hun er eldre. Det er det jeg gjør! For det er faktisk ikke OK at en jentunge på 15 år blir gravid med en på 28 år! Det er faktisk helt forferdelig i mine øyne! Det er jo noe galt i den familien når også broren skal ha barn med en JENTUNGE!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Syns dette utsagnet var mest stas: (husker ikke helt ordrett da...) "Gleder oss til å bli samboere, vi var jo hjemme alene en langhelg, og det gikk jo fint"... UNGER !!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Når du sier "slike folk"... tenker du over hvordan du selv fremstår?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Da har jeg meldt tråden til moderator.
Don't Speak Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Jeg synes Caroline virker moden ut, jeg. Jeg reagerer helller på HI som finner det så sinnsykt morsomt, nesten med døden til følge, at Caroline sa noen ord feil under innspillingen.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Da har jeg meldt tråden til moderator for hetsing av TRÅDSTARTER!!!!!!
Don't Speak Skrevet 27. september 2010 #12 Skrevet 27. september 2010 Hvordan kan man hetse noen som er anonym, blondie?
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #13 Skrevet 27. september 2010 Så BRA sagt 21:49 .... Det samme har jeg sagt her inne og folk tror jeg er gal . Bra at det finnes andre fornuftige voksene her inne ! Barn skal IKKE ha barn !
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #14 Skrevet 27. september 2010 white trash faktisk...hehe...her er det jammen noen som mener seg finere enn andre gett
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #15 Skrevet 28. september 2010 det er vel mer snakk om hetsing av caroline her, blondie nr. 2 utrolig umodent av dere å sitte å prate dritt om ei dere kaller et barn på internett...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #16 Skrevet 28. september 2010 Jeg synes hun Caroline gjør en rimelig god figur i serien jeg. Hun står for de valgene hun har tatt og kommer til å ta lærdom av de alle. Så lenge både mor og barn har det bra der de er så lurer jeg veldig på hvem dere er til å dømme. For øvrig så ville jeg også mye heller gitt datteren min den støtten og hjelpen hun trengte enn å kaste henne ut i kulden for å klare seg selv i en alder av 14/15 år!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2010 #17 Skrevet 28. september 2010 hehe...jeg lo også litt av utsagnet om at "vi var jo alene en langhelg....det gikk jo bra!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå