velsignet med to Skrevet 27. september 2010 #1 Skrevet 27. september 2010 Skal handle i morgen så jeg sitter å skriver middagsplan nå, men hodet er blåst for ideer.......
Gjest irismor Skrevet 27. september 2010 #2 Skrevet 27. september 2010 Vet ikke helt i hvilken rekkefølge det blir men her er det vi har tenkt å ha til middag i løpet av uken. Fersk suppe (hjemmelaget) Pasta med stekt kyllingfile og blåmuggostsaus Torsk (trukket i lettsaltet vann), gulrøtter, blomkål og poteter Lutefisk med tradisjonelt tilbehør, stekt bacon, ertesuing, poteter og smeltet kvidseidsmør (orker ikke ribbefett) Søndagsmiddag ' Stekt kjøttpudding, surkål, poteter og brunsaus. Friterte reker med tilbehør. Lørdagskos/middag.
Venja Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Tirsdag: hotdog (en travel dag) Onsdag: Kjøttkaker Torsdag: pasta og kjøttsaus fredag: taco
Lemonia Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 I dag: Foliebakt torskefilet med kokte poteter, blomkål, gulrøtter, aspargesbønner og aïoli. Tirsdag: Spaghetti Bolognese Onsdag: Ostesausgratinert blomkål og brokkoli med stekt bacon. Torsdag: Minestronesuppe med focaccia. Fredag: Lakseburgere i brød med diverse garnityr og dressing av bla. rømme, revet eple og revet sellerirot. Lørdag: Italiensk pizza med diverse topping. Søndag: Viltgryte med sellerirot- og potetmos og rosenkål. Eplepai med vaniljeis til dessert.
Vilja<3 Skrevet 27. september 2010 #5 Skrevet 27. september 2010 Har du prøvd toro fullkornlasagne? Den er utrolig god, kan ikke måle seg med den vanlige pakken, mye mer smak. Jeg pleier å lage salat med cherrytomater, akurk, rødløk og fetast/hvitløksbåter/oliven ( fåes i små pakker blandet) resten av oljen som fetaosten og det andre ligger i, heller jeg over salaten. Serveres med denne gode salaten og hvitløksbrød, nam nam. Det skal jeg lage i morgen, resten av uken vet jeg ikke ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå